1.12.2010

Starting a new blog

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2148341/pieces-of-me?claim=fqqbpnub9aq">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>Hei kaikki!

Mä tein katoamistempun blogimaailmasta tossa reilu kuukausi ja nyt on comebackin aika. Bloggaus on mun ehdoton lempiharrastus. Rakastan kaikkee siihen liittyvää. Ekan blogin alotin noin puoltoista vuotta sitten. Mulla on kuitenkin ollu ihan älyttömän kiire syksy, eikä blogiin ehtiny panostaa niin paljoo, kun olisin halunnu. Mut nyt alkaa pikku hiljaa helpottaan.. tai oikeestaan parin viikon päästä, kun loma alkaa koulusta ja sen jälkee työt vähenee roimasti töissä.
So, let me tell about me. Oon 19 vuotias, opiskelen AMKissa ja työskentelen myymälä hoitajana. Tällä hetkellä opiskelen tietojenkäsittelyä, vaikken kyllä tiedäkkään onko se se mun juttu. Asun mun poikaystävän Mikon kanssa ja me muutetaan tasan kahen viikon päästä uuteen kivaan kotiin, että semmonenkin projekti tässä piakkoin alkamassa.. Oon myös hullun eläinrakas ja meille on koirakin tilauksessa ja sen pitäs tossa joulun aikaan syntyä.. jänniä aikoja siis elellään:)

Mutta eiköhän tää riitä esittelyistä.. Tervetuloo vaa seuraileen mun elämää, pukeutumista ja ajatuksia!:)

2 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)