23.2.2011

möh

 Ihmettelin tänää et kuinka aika voi mennä vaan nopeemmin ja nopeemmin mitä vanhemmaks tulee. Ihan kun just ois ollu joululoma, ja huomenna aletaan jo hiihtolomaa. Mitä ihmettä. Ei sillä kuitenkaa, et mulla jotai lomaa vastaan olis:p

Asiasta tähän päivään. Tänään kuljeskelin ympäriinsä tässä asussa. Koulussa oli mukava parin tunnin päivä ja sit myöhästyin bussista ja menin vanhingossa Hämeenkadun Spirit Storeen. Siellä oli mun tietämättä loppuunmyynti, eikä sieltä taaskaan tyhjin käsin päästy(apua tarviin oikeesti jotai terapiaa), saalis tulee alempana..
Ihan perfectot ylipolvensaappaat! Mukavan 70% alen jälkeen hintaa jäi 20.50,-. Ihan jees diili mun mielestä, en vaa voinu kävellä ohi:p Siel kyl olis ollu vaikka mitä muutakin kivaa, esim clutcheja olis ollu 8.50,-, mutta hillitsin itseni ja selvisin ulos pelkästään noiden kanssa me happy.

6 kommenttia :

  1. ihana asu! tykkäilen tuosta tunikasta tositosi paljon!!!:)

    http://riinamaaria.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Riina: Kyllä oli hintansa väärti;)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana asu! Me like!

    http://beautifullworldoutside.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Miks multa menee aina ohi tollaset mega-alet!!?? (taidampa kipasta huomenna heti aamusta Spirittiin :D)

    VastaaPoista
  5. Oon kattelu samaisia buutseja myös täällä Tampereella kun on ollut niin edullisetkin :) en kyllä ole edes niitä sovittanut vaan oon hillinnyt itseni :D

    VastaaPoista
  6. Sapph: Kiitti paljon:)

    Oona: Kannattaa!!;)

    Henna: Joo nyt vasta edulliset olikin:p

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)