28.3.2011

ens kuun ostoslistaa

Oon viimeaikoina taas ostellu kaikkee ilman sen suurempaa harkintaa ja ihan liikaa kaikkee. Ja siis paljon myös semmosta mistä en myöhemmin oo enää niin tykänny. Siitä sainkin idean alkaa pitää blogissa aina kuukauden ostoslistaa, jonka toteutan sit aina edellisen kuukauden lopussa. Näin ehdin miettiin jo edellisenä kuukautena et mitä oikeesti tarviin ja haluun, eikä mee sit rahaa niihin turhuuksiin. Ja nyt tuleekin sitten huhtikuun ostoslista:
 farkut - h&m topit - h&m paitapusero-gt neule-only
Ens kuussa ihan ykkösenä listalla on farkut. En tiiä taas kuin pitkään oon lykänny farkkujen ostoo ku oon muka aina löytäny paljon muuta kivempaa ostettavaa. Silti melkei joka aamu kiroon mielessäni, kun ei oo hyviä perus sinisiä farkkuja.
Toisena on perustopit. Nykysistä on liian moni menny liian huonoon kuntoon. Näitä tosiaan oikeesti tarvin, melkeinpä joka päivä.
Mukavana lisänä sitten vielä joku kiva neuletakki ja paitapusero. Tohon Ginan paitapuseroon rakastuin ensisilmäyksellä:)
(Meinasin lisätä tähän listaan myös bikinit, mut sit tajusin etten tosiaan tuu tarviin niitä viel hetkee, jos noihin ilmoihin on uskominen..)

Toivotaan että näissä pysytään, eikä tuu lipsumisia. Aattelin muuten lopettaa Hennesin sivuilla pyörimisen ihan kokonaan, ettei vahingossakaan tulis tilattua. Miks ees tilaisin kun melkei joka päivä kuljen Hennesin liikkeen ohi? Joku siinä vaan niin viehättää:-D

6 kommenttia :

  1. Lindexillä mainostettiin tollasta "rentoo neuletta" 7.95€ tänään katoin, kun menin jonkun bussipysäkin ohi missä oli mainos. Melki samanlainen, mutta kuvassa oli erivärinen...

    Mulla on sama ostoslista miinus paitapusero :D

    VastaaPoista
  2. Aijaa no pitää käydä kurkkaan!:)

    VastaaPoista
  3. mä muuten olinkin kai kattonu väärin :D se teepaita tais ollakkin se 7.95e :D:D

    VastaaPoista
  4. Oona: okei ei se mitään, en ollu viellä ehtinyt Lindexiin;D

    VastaaPoista
  5. Näyttää tosi kivoilta noi h&m farkut ja toi Ginan paitis! Mulla ei oo koskaan ollut hennesin farkkuja, vois kyllä joskus testata :) Oon omalla kohdallani todennut että hyviä, istuvia perusfarkkuja on tosi vaikee löytää.

    VastaaPoista
  6. Sofiina: Ite tykkään Hennesin farkuista, mulle ainakin istuu hyvin ja pysyy pitkään hyvinä:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)