22.3.2011

toivepostaus: hius- ja ihonhoitotuotteeni

hiustenhoitotuotteet
Hiusten hoidossa luotan Tresemmeen! Sillon, kun ne tuli kauppoihin testasin Tresemmen shampoota ja hoitoainetta ja tykästyin heti. Mahtava hinta-laatusuhde:p Mulla on käytössä noi kuiville hiuksille tarkotetut shampoo ja hoitska ja on kyllä tehokkaat ainakin mun super kuivalle pehkolle:-)
Ja about kerran viikossa käytän Tresemmen hiusnaamiota. Tää on myös ihan lemppari.
Ja ihan pakollinen lämpösuoja. Suoristan hiuksiani melkeimpä joka päivä joten tää on todellakin tarpeellinen ja oon kokenu tän ihan hyväks!
Lakkana toimii Fructis Stylen Bamboo Flex Hold. Tykkään tästä kun tää ei sillain koveta hiuksia:)

Ihonhoitotuotteet
Mulla on tosi kuiva ja vähän atooppinenkin iho, joten hirveen erikoisita ihonhoitotuotteita en voi käyttää. Perustana mun ihon hoidolle on perusrasva. Jee. Pysyy kuitenkin hyvin hallinnassa tällä:)
 
Kasvoni pesen tällä Dermosilin kasvojenpuhdistus vaahdolla. Tuoksuu muuten ihanalle!
Uutena tulokkaana on Garnier Ambre Solaire itseruskettava. Päätin nyt ottaa testiin, kun tätä on muutamissa blogeissa kehuttu:) Vielä ei hirveesti siis oo omakohtasta kokemusta. Aikasemmin käytin Acon itsaria ja se oli musta ihan ok.
Ja sillon tällön kuorin ihoni tällä I Loven  kuorintavoiteella. Tuoksuu kans super ihanalle:)

5 kommenttia :

  1. Mistä tota kuorintavoidetta saa? Kuulostaa herkulta :)
    Mäkin ostin kokeeks tota Tresemmee vai oliko se toinen niistä, siis "erimerkkinen" mut samanlainen pullo? :D

    VastaaPoista
  2. Hei kerrothan sit mitä mieltä olit tosta itseruskettavasta, oon meinaan ite vannoutunu käyttää just noita acon juttuja niin ois kiva tietää jos niille löytyy joku vielä parempi vaihtoehto!=)

    VastaaPoista
  3. Oona: Seppälästä ainakin.. tota on kaikkia muitakin aika herkulta kuulostavia tuoksuja:D http://www.ilovecosmetics.eu/

    Essikatariina: Joo kerron:)!

    VastaaPoista
  4. Oon ite kans koittanu kaverilla tota kuorintavoidet tuoksu on niin ihana :)

    VastaaPoista
  5. Linda Maria's: No niimpä, tekis melkei mieli syödä sitä:D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)