8.3.2011

toivepostaus: make-up

Elikkäs eka toivepostaus tulee tässä, meikkipostaus. Tän lisäks toiveissa oli kotipostaus, Hilma-postaus, videopostaus, kysymyspostaus, laukunsisältö-postaus sekä postaukset ihon- ja hiustenhoitotuotteista ja ne kaikki tullaan toteuttaan tässä pikku hiljaa:)

Mutta siihen meikkipostaukseen. Ensinnäkään, mun meikkaamisessa ei oo mun mielestä mitään ihmeellistä. Käytän aika halpistuotteita ja oon omasta mielestäni aika surkee koko hommassa:D mutta..

pohjustus
Ihan ekaks rasvaan mun ihon ja sen jälkeen levitän sormin tota Maybellinen Matte mousse -meikkivoidetta kasvoille. Sitten laitan mun tummille silmänalusille tota peitevoidetta, jonka jälkeen levitän siveltimellä puuteria ympäri kasvoja. Mun mielestä tosiaan siveltimellä saa parhaan, luonnollisen lopputuloksen. Lopuksi poskipäille aurinkopuuteria:)
Sitten vielä kulmiin väriä..
Tässä kohtaa tilanne tämä..
silmät
Luomille käytän kolmee eri luomiväriä; Make-up storen nudee väriä liikkumattomalle luomelle, Maybellinen helmiäistä sisältävää beigee väriä liikkuvalle luomelle ja samaista valkosta väriä silmien sisänurkkiin ja kulmaluulle. Joo, teen tän monimutkasesti.
Ja rajaukset teen tolla uudella rajaustussilla ja ripsarina toimii tällä hetkellä tommonen Lumene.
ja lopuksi vielä huulille väriä. Tykkään tosi paljon tosta Lumene natural coden huulipunasta. Ihana sävy ja maistuu hyvälle;D
Ja tattadaa..
Tässä sitten lopputulos:) Toivottavasti tämä kelpas!

4 kommenttia :

  1. Mikä sävy toi huulipuna on?:)

    VastaaPoista
  2. Onko sua yhtään kaduttanu ku oot värjänny sun hiukset bruneteiksi? Ite oon blondi ja haluisin niin kovasti värjätä hiukset, mut sit pelkona on, että en tykkää niistä :(

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Ei ole!:) oon ollu tosi tyytyväinen:) Mut kannattaa tosiaa harkita tarkkaan, siitä on taas vaikee päästä takas blondiks!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)