28.4.2011

heipat.

Tulin nyt vähän kirjottaan kuulumisia, kun teki mieli:) Ensinnäkin, mulla on todella löysä viikko vaihteeks menossa, koulua oli muutama tunti eilen ja tiistaina ja töitä ei oo yhtään koko viikolla, mikä on aika harvinaista. Kuitenkin tälläkin hetkellä pitäs kirjotella yhtä kirjaesitelmää, mut no motivation niin no motivation. Oon huomannu, että nyt kun olis älyttömästi aikaa kaikkeen, niin oon laiskistunu ihan tosi paljon! Nyt on niin helppo siirtää noita velvotteita koko ajan vaan eteenpäin. Tää kämppäkin näyttää ihan räjähtäneeltä kokoajan, kun siivoomishommaakin vaan siirrän. Oon todellakin kiireisenä tehokkaampi. Mut onneks kohta ilmestyy liiketalouden pääsykoematskut ja sen lisäks ens kuussa on aika paljon enemmän töitä, niin eiköhän tää laiskottelukin sitten lopu:p
Tän päivän oon hengaillu mun lemppari asussa elikkä vaaleenpunasessa kotiasussani:) Tää on vaan niin mukava. Kun tuli tarve käydä kaupassa, niin tein tollasen pikasen rajauksettoman meikin ittelleni, kun en semmosta reissua varten niin kauheesti jaksa panostaa. Kuitenkin aloin jälkeen päin katteleen, että kylläpä onkin ihan kelvon näkönen meikki, ja aloin miettiin et alkaisinkohan käyttään tämmöstä ihan arkenakin. Olis tämmöselle aamuväsylle/laiskalle ihmiselle meinaan ihan jees:) Saa nyt nähdä pystynkö kuitenkaan siitä rajauksesta kokonaan luopumaan..

en tiiä mikä tätä kuvaa vaivaa,kun mulla on tollanen kauhee pälvikalju:D

Ja mitäs muuta mulla oli... niiin kävin eilen varaan kirpparin! Elikkäs ens keskiviikosta lähtien mulla on mun siskon kanssa Radio-kirpparilla tavaraa myynnissä ja voin sanoo että aika uuttakin vaatetta lähtee nyt! Laitan kyllä varmaa niistä sit kuvaa myöhemmin ja sillain:) Mut moido nyt♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)