20.4.2011

wednesday feelings

Hmm.. pitäs vissii pestä toi peili? Noh, anyway eiköhän nää aja asiansa. Vaikken niin kauheesti tykkää näistä peilikuvista muutenkaan..
Mua ärsyttää! Tajusin eilen, että en tykkää mun vaatekaapin sisällöstä sitten yhtään! Mul on kasapäin vaatteita, joista voisin luopua saman tein. Mun tyyli on ollu pitkään jotenkin tosi hukassa, mutta nyt viime viikkoina oon tajunnu, mihin suuntaan haluisin sitä kehittää. Varmaan sen takia tilanne onkin nyt tämä.
Oon myös vihdoin tajunnu, että vaatteiden suuri määrä ei takaa mitään. Mulla on suoraan sanottuna liikaa vaatteita. En todellakaan tarvitse noin paljoa vaatteita. Oon tehny liikaa hätiköityjä ostoksia, ilman sen suurempaa miettimistä. Tavotteena mulla onkin jatkossa panostaa sitten laatuun enemmän kuin määrään ja miettiä ostokset etukäteen. Vaikka aluks se varmasti tuottaakin shoppailuadduktille ongelmia:-D Ja apunahan mulla on sitten myös tää blogin kuukauden ostoslista homma, josta ei saa lipsua:p
Mun sisko onneks lupautu pitää mun kans pian kirpparia, niin saan raivattua sit vähän tilaa tonne kaappiin:) Toivotaan, että mustakin tulee vielä joku päivä "järkevä kuluttaja". Sori kun tästä tuli vähän tämmönen avautumispostaus, se ei ollut kyllä aluks ajatuksena:-D Moikka teille

2 kommenttia :

  1. Mulla on IHAN SAMA noiden vaatteiden kanssa :D Ne on niin ongelma ja niitä pursuilee ympäri kämppää, vaikka kuinka oon myyny huuto.netissä/kirpparilla/lahjottanu niitä. Ja SE ettei siellä oo mitään päälle lailettavaa, ja en tykkää niistä enää kotona kun tuon kaupasta ne pihalle :D Apua :D


    ...Eli kai sitä ostoksille on taas lähettävä : D

    VastaaPoista
  2. Oona: Hei... oot niin sieluntoveri:D!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)