11.5.2011

uutuuksia

On mennyt vähän överiksi tää "suunniteltu shoppailu" tässä kuussa:-D Viimeviikolla tilasin Hennesiltä, toissa päivänä kävin shoppailemassa ja eilen tilasin vielä bikinit. O-ou. Mutta toisaalta lieventäviä asian haaroja löytyy - sain kirpparilta ihan hyvin rahaa ja sen lisäks se Helsingin shoppailureissu varmaan peruuntuu töiden takia. Mut kyl mä silti alan nyt säästään sitä matkaa varten!!
Maanantaina mukaan tarttu kuitenkin Hennesiltä(ylläri) kaks perus t-paitaa kympillä. Tajusin viikonloppuna, että en omista ainuttakaan t-paitaa, niin olihan se nyt pakko ostaa:-D
Niitä mun himoitsemia konjakkisia baltsuja ei vieläkään Hennesillä näkynyt. Nettikaupas oli, mutta ne olis tullut vasta heinäkuussa. Ihan ku jaksaisin odottaa niitä niin kauan. Ostin sit tommoset harmaanruskeet,  hintaan 9.90,-.
Tässä on mun kesän lemppari housut! Vaikka Mikko kyllä vihas näitä heti. Ei haittaa:-D Nää löysin Ginasta ja hintaa oli suunnilleen 25 euroo.
Ja sit ne mun tilaamat biksut. Eilen tajusin et mulla on ihan kauheita bikineitä ja tuli paniikki. Olin bongannu ton yläosan jo Hennesin netistä ja sit lähin ettiin sitä Tampereelta, mut eipä näkynyt. Jouduin sitten tilaan ja alaosaks otin tollasen vähän erilaisen, kun ton paria ei ollut, mut kyl toi sopii musta ton yläosan kans ihan kivasti:) Tietty ton yläosan alaosaa oli sit tänään ilmestynyt nettiin, just my luck! Mut näitten yhteishinnaks tuli joku 9.90, ei paha siis:)

Mitäs pidätte uusista jutuista?:)

2 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)