8.6.2011

jänskä päivä

Tänään ne sit oli.. Nimittäin ne kauan (kauhulla) odotetut pääsykokeet! Aamulla lähin siis pitkästä aikaa busseileen Tamkille päin ja siellä kuumaan luokkaan pariks tunniks vastauksia rustaileen. Ja miten ne kokeet sit meni? No mulla jäi aika ristiriitaset fiilikset täytyy myöntää. Toisaata tuntuu, että osasin aika hyvin, mutta en ehkä kuitenkaan sitten tarpeeks hyvin. Noh, nyt pitää malttaa odotella 4.7 asti niitä tuloksia sitten.. Toivotaan parasta:-)
Iltapäivällä menin niin äkkiä ku pystyin äiskän takapihalle arskaa ottaan:D Mulla on kauheet paineet kun en oo ehtiny töiden sun muun takia ottaa arskaa:D Onneks huomenna on vapaa niin voi grillata itteensä ihan huolella sitten! Mut joo, mukavia hellepäiviä ihmiset:p!

6 kommenttia :

  1. Heh, samoin minä olin tekemässä siellä tuon kokeen ja... mikä ihmeen numero siihen kuvioon olisi pitänyt laittaa? :D Pitkän pohdinnan jälkeen laitoin 9.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Mä en ees muista:D Oon just sellanen et unohdan kaikki mitä oon vastannu heti kokeen jälkeen:D

    VastaaPoista
  3. Mä menin viime vuonna tonne kokeeseen niin, että olin lukenut sen aineiston kerran nopeasti läpi kuukausi ennen koetta - pääsin sisään, mutta en mennyt :-D Että ehkä sulla ei oo hätää?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: No en nyt tiiä, about 1000 ensisijasta hakijaa Tamkiin, josta 115 pääsee sisään:D Haitko säkin Tamkiin sillon? Jos niin aika hyvin meni sitte!

    VastaaPoista
  5. Tamkiin hain joo. Pääsin joltain varasijalta 100 :-D Koe ei voinut mennä kovin hyvin koska mulla oli mukana vain mustekynä ja rustasin sen esseenkin sillä enkä yhtään tiennyt mistä edes kirjoitin. Lyön vaikka vetoa että pääset :D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Aijaa:-D No toivotaan et pääsen!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)