14.6.2011

sekalaista

Moikka vaan! Ajattelin tulla kirjottaa tämmöstä kuulumispostausta vaihteeksi. Ei sinänsä mitään erikoisempia tapahtunut oo, mut jotenkin taki vaan mieli tulla tarinoimaan:) Tänään siis kävin varaan sen kampaajan ja se olis sit ens maanantaina. Meinasin jo jänistää koko hommasta, mut sit onneks ryhdistäydyin:D Mut nyt kuitenkin jo jänskättää, mul on kuitenkin jo niin pitkään ollu tän malliset(siis mallittomat) hiukset. Katotaa kuin käy:)
Muuten elämä on ollu aika tasasen tylsää. Ja odottavaista. En nimittäin yhtään jaksais oottaa sitä Bulgarian reissua, oon siitä niin innoissani, ettei tosikaan:D Lähtö on siis Juhannuspäivänä 25.6, joka muuten sattuu myös olemaan mun syntymäpäivä. Eli siinä olis sit Bulgariaan lähtö, Juhannus ja parikymppiset samalla kertaa, great! Juhannusfiilistä tuskin on pahemmin havaittavissa sillon tosin:-D
Huomenna mennää ostaa mulle sit sitä pokkaria, kun joskus mainitsin että semmonen pitäs hankkia. Ajattelin sinne matkalle ottaa sitten vaan sen mukaan, ettei vaa järkkärille käy mitään. Ajatuksena olis hommata toi Olympuksen kamera, joka tossa alapuolella on. Mulla oli joskus vastaava vanhempi malli tosta, mut se varastettiin:-(. Se oli ainakin tosi kiva; sai hyvännäkösiä kuvia ja plussana vedenalaiskuvien mahdollisuus ja iskunkestävyys. Se oli aika tiuhaan käytössä meillä Lanzarotella pari vuotta sitten hotellin altaassa ja ihan hauskoja kuviahan sillä tuli:-D

Semmosta tähän iltaan:) Pitäkää ihmiset hauska loppuviikko!

PS. Huomasin muuten, että olin joskus luvannut toteuttaa kysymyspostauksen mut se sit vaan jäi. Joten onko nyt halukkuutta kysymyspostaukselle?

4 kommenttia :

  1. Missä tommosia kameroita myydään?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: mm ihan verkkokauppa.com:issa:)

    VastaaPoista
  3. hei missäs päin tamperetta asustelet? teillä on tosi kivan näkönen kämppä, ootko ite sisustanut? :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Itseasiassa asun Nokialla, ihan Treen vieressä kuitenkin:) Ja joo oon mä!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)