10.7.2011

mun lempiaihe

Ja sitten taas Bulgariajuttuihin. Nää tulee aika hitaasti näköjään, mutta kun aika on rajallista niin ei voi mitään:) Mut nyt mun lemppariaiheeseen, eli ruokaan!

Ruoka oli tosiaan edullista. Ravintoloita Kultahietikolta löytyy lukematon määrä, ja ruokaa, kuten kebabia tai pizzaa sai myös kojuista rantakadun varrelta. Kultahietikolla hyvän pihvin sai kympillä, tai jopa alle, salaatin tai keiton 2-4 eurolla ja maailman parhaat pizzat lähti noin vitosella. Varnan kaupungissa oli vieläkin halvempaa. Meillä oli tapana syödä lounaaks vähän kevyemmin, eli salaattia tai keittoo, ja illalla sitten herkutella vähän paremmin eli pihvillä, pastalla tms. Ja joo, kuten kuvista voi päätellä, ravut on mun lempiruoka:D
Meijän kummankin lempparipaikka oli ehdottomasti intialainen, joka sijaitsi "partystreetin" varrella! Ihan kauhee ikävä sitä paikkaa, käytiin seillä kahdesti:) Alkoholidrinkit oli myöskin edullisia ja myös super hyviä:p Useessa paikassa oli jatkuva happy hour ja kahden drinkin hinnaks tuli usein joku 3-4 euroo. Kauhee ikävä jo takasin♥ Oon vähän kateellinen kun mun äiti ja pikkuveli lähtee vielä  tässä kuussa!

2 kommenttia :

  1. Äää miks kaikki postailee sunnuntaisin (paha päivä :D) kaikista ihanista ruoista kuvia?
    Nam nam! Pitää lähtee kauppaan hakeen jotain hyvää!

    VastaaPoista
  2. jep:D no sunnuntai vois olla tästä lähtien joku virallinen herkkupäivä;D?

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)