21.7.2011

rainy day with Hilma

 Kuten sanoin, aina kun mulla on vapaata, niin keli on aina ihan tyhmä. On mulla kuitenkin ollu tosi hyvä vapari tänään, oon ihan vaan relannu, tehny pakollisia kotijuttuja ja täyttäny koululappuja. Hilma on kuitenkin ihan myrtsinä, kun ei voi kunnon lenkille lähtee kun keli on tommonen:-D Selailin myös uutta Hennesin syyskuvastoo, ja vaikka aikasemmin ajattelin, että tänä vuonna en kyllä tee sitä melkein perinteeks tullutta syystilausta, niin muutin mieleni. Sen verran kivoja juttuja siinä taas oli! Ja pitäähän mun palkita itteeni ku oon niin kovasti ollu töissäkin;)
Tosta tilauksesta sitten lisää myöhemmin tai huomenna:p Se onkin sit viimesiä ostoksia hetkeen, kun ajattelin ens kuussa ostaa yhen vähän arvokkaamman jutun myös!

8 kommenttia :

  1. aa voi että toi koira on ihana pötkylä. D:

    VastaaPoista
  2. Esta precioso tu cachorro...
    mil besos hermosa

    VastaaPoista
  3. tui ihana Hilma :3


    mikä arvokkaampi?

    VastaaPoista
  4. Voi vitsi Hilma ei kyllä yhtään helpota mun järkyttävää hauvakuumetta! Niin ihana hän on:)

    VastaaPoista
  5. your dog is soooo cute! :)


    xxx
    Daria

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)