10.8.2011

must have

Tässä siis muutamat hieman arvokkaammat jutut, jotka olen ajatellut syksyn aikana hankkia. Oon muutenkin vähän ajatellut muuttaa näitä mun ostosteluperiaatteita niin, että ostaisin vähän harvemmin ja sitten kivempia ja vähän kalliimpia juttua:) Mutta saa nyt nähdä miten menee..:D
Ykkösenä listalla on toi Hamiltoni ehdottomasti. Oon jo pitkään ajatellut sen hankkia, ja tässä kuussa se oli tarkotus viimein tehdä, mutta kun tuli sitten muita menoja, kuten Hilman lääkärikustannukset ja sen lisäks pitää säästää takuuvuokraan yms kivouksiin. Koitan nyt elää kauheen säästäväisesti, että sen enskuussa pystyis jo kotiuttamaan.:D Värivaihtoehtoina mulla on toi musta tai sitten joku ruskeen sävynen, saa nähdä:)

Sitten mun pitäis jossain kohtaa syksyä hankkia uusi villakangastakki. Nykyisen ainokaiseni hankin loppuvuodesta 2008 ja nyt se alkaa jo vedellä viimeisiään. Vilan sivuilta löysin aika ihanan duffelin, mutta en kuitenkaan pidä vielä mitään kiirettä sen hankinnan kanssa, ja aion katsella ihan rauhassa.

Ja sitten saapikkaat olisi myös kiva hankkia, tai kahdet. Toiset kyllä voisin jättää sinne kevään puolelle. Mulla on tällä hetkellä yhdet kivat matalapohjaiset saapikkaat, yhdet "ihan kivat" ja yhdet mitä aijon käyttää vaan kun lähden ulkoiluttaan koiraa. Ja ne "kivatkin" päästää vettä sisälle!:D

Mutta semmosta. Onko teillä jotain Must have -juttuja täks syksyks? 

PS. Me mennään tänää Ikeaan ja saan oman työpöydän! Jeee. Ei tarvii siis enää datailla sohvalla:) Laittelen kuvia sit uudesta pöydästä ja järjestyksestä.

5 kommenttia :

  1. Vois itekin yrittää vähentää ns. turhaa shoppailua ja vältellä halvempia kauppoja, koska niistä usein ostaa jotain mitä ei välttämättä tarvitsekaan...
    Ja Hamilton on täällä pohdinnassa. Houkuttelee kovasti :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on sulle "haaste" :D

    http://ondessa.blogspot.com/2011/08/kuvahaaste.html

    VastaaPoista
  3. joo, mun pitäis varsinkin päästä eroon siitä "onpas halpa, vois ostaa" ajattelutavasta vaan ostaa semmosia mistä oikeesti tykkää vähä harvemmin :) ja hamilton on kyl nii ihana<3

    Ondessa : joo käyn kurkkaa:p

    VastaaPoista
  4. Tää menee ohi postauksen, mutta voisitkohan neuvoa, miten tuon "seuraa blogilistalla"-painikkeen linkkeineen saa lisättyä omaan blogiin? :) olen aika uusi vielä bloggaamisen kanssa, ja eri toiminnot on vielä hakusessa. HTML-koodia yritin käydä läpi (huonolla menestyksellä) enkä oikein muualtakaan mitään infoa löytänyt. Onhan tämä vähän noloa kysyä mutta en keksi enää mitään mistä neuvoja saisin. :/

    -cira/vakiolukijasi

    VastaaPoista
  5. cira: blogilistan sivustolta löytyy valmiita painikkeita linkkeineen tai sit voit liittää omatekemän kuvan sivupalkkiin jolloin siihen on mahdollista lisätä linkki:) toivottavasti mun selityksestä on ees vähän apua:D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)