23.10.2011

8 things

Sain ihanaiselta  Oonalta tälläsen "8 asiaa ittestäni" haasteen tossa vähän aikaa sitten. Tässä tulee
säännöt:



Kiitä tunnustuksen antajaa:
Kiitos Oona !! :-D


Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle:
Haastan kaikki ne ketkä tän vaan haluaa tehdä :-D

Ilmota näille kahdeksalle tunnustuksesta:
..


Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi:

1. Oon muuttanu elämässäni 10 kertaa.
Jep, teen vissiin jotain ennätystä.. Oon myös asunut nyt kahdesti Tampereella ja kahdesti Nokialla.
 2. Oon ihan kauhee ressaaja
Johtuen usein siitä, että jätän kaiken viime tippaan.. Koskahan mä opin ? :-D
3. Oon myös tosi laiska
Tosi hyvä yhdistelmä on edellisen kanssa! Vai oliko? Liian usein kotisohva voittaa siivouksen, lenkin, salin ja varsinkin kouluhommat ..
 4. Pistin elämäntapani remonttiin viime keväänä
Ja oon siitä niin tyytyväinen! Aikasemmin en pahemmin kattonu mitä syön ja en liikkunu todellakaan säännöllisesti. Nykyään taas pyrin syömään terveellisesti ja herkkuja vaan sillon tällön ja liikuntaa harrastan ainakin kolme kertaa per viikko:) Ja olo on much better!
5. En oo ikinä tyytyväinen mun hiuksiin!
Yep, siis aina kun mulla on ollu tummat, himoitsen vaaleita ja toisin päin. Tai sitten sävy ei oo ollu ihan se mitä on toivonut. Nyt oon joka tapauksessa päättäny pysyä tässä raidotetussa ruskeessa jokusen tovin.

6. En tykkää karkista
Tai no sanotaanko näin, etten voi syödä kuin muutaman kerrallaan, tai mulle tulee huono olo. Vielä vähemmän tykkään mistään makeista leivoksista tai kekseistä, juustokakku on tosin poikkeus. Suolasista herkuista taas tykkään makeidenkin edestä :-D
7. Mulla on AINA kiire aamuisin
..Ja Mikolla menee hermo kun se tulee kotiin kun kaikki on ihan hujan hajan ku mä oon kiireessä vähän sotkenut.. Mun kännykästä poistaa torkkutoiminto! En suunnilleen ikinä ehdi syömään aamupalaa ja välillä viimeistelen meikin bussissa:-D
8. Haluisin toisen Mopsin!
Hilma on vaan niin paras ja ansaitsis kaverin seurakseen. Mopsit on vieny mun sydämen:)

6 kommenttia :

  1. ihan superihana tää postaus :) !

    ♥ leave-world.blogger.com

    VastaaPoista
  2. Derya: :) heh, oli myös kiva tehdä!

    VastaaPoista
  3. voisitko vähän pistää fontti kokoa isommaksi, pitkiä tekstejä en itse ainakaan meinaa jaksa lukea sen takia :( mutta muuten blogisi on aivan ihana, vaikutat niin positiiviseltä ja rennolta ihmiseltä, ja postauksista tulee itsekkin iloiselle tuulelle :) ja tyylisikin on aivan ihana!

    VastaaPoista
  4. laitoin nyt fontin yhtä kokoa isommaksi, toivottavasti nyt näkyy paremmin:) tein sen kännykällä, niin en itse oikein näe todellista lopputulosta just nyt:D ja kiitti ihanista sanoista :)!

    VastaaPoista
  5. Sul on kyllä tosi nätit hiukset, ihan minkä värisenä vaan! Iteki aina vaihtelen tumman ja vaalean välillä, eikä ikinä näytä omaan silmään hyvältä :D

    VastaaPoista
  6. jep, mäkin taidan olla itseni pahin kriitikko!:-D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)