11.10.2011

-_-

Tittitidii huomenna olis tenttejä ihan kaksin kappalein ja arvakkaa vaan oonko lukenut kumpaakaan sitten yhtään.Oon kyllä taas niin saamaton:D Tässä nyt kolme tuntia oon ollu alottamassa, mutta en vieläkään kuitenkaan oikeesti oo, vaan oon mm. lukenu kaikki mahdolliset blogit, kattonu eiliset Salkkarit ja osallistunu johonki kymmeneen eri kilpailuun. Että sitä rataa:-) Nyt tulin vielä kirjottaan tämmösen supertärkeen postauksen.
Nyt pitäs kyllä ryhdistäytyä. Enää ne huomisen ruotsin ja liikeviestinnän tentit, ja sitten perjantaina juridiikka ja sen kun vaan saa raapustettua niin koittaa jo loma. Miks oon tämmönen laiskimus....

4 kommenttia :

  1. mitä siis opiskelet?:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Tamkissa liiketaloutta:-)

    VastaaPoista
  3. Nyt on kyllä pakko sanoa, että tykkään blogistas älyttömän paljon! :) Ihana tyyli, upeet hiukset, kaunis bloggaaja ja kivat kuvat yms. Ainoo asia mikä mua häiritsee, on tekstin koko: mun silmää miellyttäis enemmän, jos teksti olis suurempaa. Mutta teet tietenkin niin miten ite tykkäät :)

    "Tässä nyt kolme tuntia oon ollu alottamassa, mutta en vieläkään kuitenkaan oikeesti oo, vaan oon mm. lukenu kaikki mahdolliset blogit, kattonu eiliset Salkkarit ja osallistunu johonki kymmeneen eri kilpailuun." TOI ON NIIN MUA! Aina keksii jotain 'tärkeempää' tekemistä tai tarkotuksena käydä 'ihan nopeesti' vaan tsekkaan blogit ja feisbuukki ja tattadaa niin sitä vaan jääkin sille tielle, vaikka 10000 oikeesti tärkeetä asiaa olis hoitamatta :D
    Kiitos tästä blogista :) Jos vaan ideat ja aika riittää, postaile ehdottomasti useammin vaan! Jää sitten entistä enemmän mulla niitä asioita hoitamatta ajallaan heh heh.. :D

    VastaaPoista
  4. kiitos ihanasta ja kannustavasta kommentista!:) joo, mua ei muutenkaan tää ulkoasu nyt ihan täysin miellytä, joten oon ajatellu laittaa sen remonttiin, niin pistän ton tekstin koko asian myös mieleen:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)