3.11.2011

hello !

Bussissa kotiin tullesani päätin, että ihan ekaks kotiin päästyäni teen koti- ja kouluhommia, mutta eeei, bloginpäivitys+kupponen kahvia mun lemppari mukista voitti. Ei mulla oo kyllä niin mitään itsekuria:-D. Tulin esitteleen mun päivänasun laadukkaasti webcamin kautta. Tänään on noiden hommien lisäks tiedossa salilla käynti, eli ei mitään spessua. Huomenna sitten kauan odotettu Ikea-reissu ja ehkä (toivottavasti) myös pieni Ideaparkkierros. Cant wait!
Tässä sit sitä huomisen reissun ostoslistaa:-) Tavotteena olis tosissaan päästä sieltä huomenna ulos ainoostaan noi kolme tuotetta kainalossa! Yleensä kyllä aika mahdotonta päästä sieltä ilman, että ostais jotain ylimäärästä..

Mitäs teidän viikkoon? Mä oon ainakin jo aivan poikki ja ärsyttää toi harmaus ulkona. Thank goood lauantai on pyhä, niin ei tarvii mennä sillon töihin!:-D

3 kommenttia :

  1. Kivoja noi korit, tollasia tavallisen siistejä ja samalla nättejä :) vois käydä itekki hakemassa! Ai että mä nauroin ku aloin lukee tätä postausta, mun piti myös töitten jälkee samantien alottaa kotihommat ja koulujutut, ettei tulis sitten lösöiltyä.. mutta tattadaa, iiiiso kahvimukillinen ja blogit vei 100-0! Mutta huikeeta tietää, että jossain on samantyylinen ihminen ku mä :D

    -V

    VastaaPoista
  2. Missä sä oot töissä jos saa kysyä, tai minkä alan hommia teet??:)

    VastaaPoista
  3. V: mä niin toivon että noita koreja nyt on siellä, parina viimekertana ei o näkynyt:( ja joo, tommonen laiskottelu ja tärkeiden juttujen lykkäys on niin mun juttu, hyvä et en oo ainoo :-D

    Anonyymi: oon luontaistuotekaupassa töissä:-)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)