24.11.2011

sekalaista

Tänään oon viettäny vapaapäivää rennoissa merkeissä. En muistanutkaan miten kivaa on vaa hengailla kotona ja puuhailla omia juttuja! Aamu alko kerrankin aamupalalla (valitettavasti on jäänyt liian usein väliin arkena) ja sitten oon järkkäillyt kotia joulukuntoon(hain siis sen yhden ainoan joulukoristeen varastosta:-D) ja sitten oon vaan löhönnyt ja katsellut kaikkia Liv:in laatuohjelmia. Sovittelin myös Hennesiltä tulleita huivia ja saappaita ja aattelin, että huomenna ne pääsee heti tositoimiin! Ja semmosta vielä, että sain postista Doven uusia tuotteita kuiville hiuksille jaaattelin mennä kohta testaileen:)

Tää meni kyllä nyt ihan sekavaks koko postaus mut how everr, moikka kivat <3  

2 kommenttia :

  1. Toimiiko noi doven öljyhoidot hiuksissa? :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Kumpaakin oon nyt kerran kokeillut ja on ne mun mielestä ihan hyviä! varsinkin toi tehohoito tekee hiuksista tosi kiiltävät:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)