23.12.2011

arkilaittautuminen; hiukset

Hiusten kanssa oon suhteellisen laiska. En ikinä jaksais arkiaamuna esim alkaa kihartaan, saati vääntään mitään kummallisia kampauksia. Oikeestaan en osaakkaan tehdä mitään kampauksia:-D Enivei, mulla on luonnon taipusat/kiharat/sekavat hiukset, joten suoristaminen on joka aamunen rutiini. Tässä on oikeestaan kaikki mitä mun hiustenlaittoon tarvitaan..
Homma alkaa harjaamisella, jakauksen teolla, suoja-aineen suihkuttelulla ja sitten vaan suoristamaan.
Sitten kun koko pehko on saatu suhteellisen suoraks ja siistiks, tupeeraan hiukset sivuilta ja takaa. Tähän tarvitaan kampaa ja lakkaa. Tupeeraan siis jakauksen alta, laitan lakkaa, odotan hetken ja kampaan päältä varovasti. Ja tää tehdään kolmessa osassa, kummaltakin sivulta ja takaa. Tosi helppo homma siis !:-)
Ja tässä kohtaa näyttää tältä.. Almost ready !
En oikein tykkää kuitenkaan pitää hiuksia kokonaan auki, koska mulla ne ei ainakaan pitkän päivän jälkeen näytä kovin hyvältä. Usein laitan hiukseni sivulta pienellä letillä tms sökeröllä tohon sivulle ja pinnillä kiinni. Helppoa, nopeaa ja kätevää:-)

1 kommentti :

  1. Mä oon lähes aina kauhean laiska hiusten kanssa, mutta aika usein ne onkin suht hyvin ilman laittamistakin. Tosin kun näitä alkaa laittaa, tuntuu ettei vaan saa laitettua mitenkään. Sähköisyys ärsyttää välillä, mutta oon löytänyt avun niiskuneiti selvityssuihkeesta (XZ:n).

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)