23.1.2012

hellou

Tää maanantai alko paremmin kuin yleensä - ei tarvinnut nousta niin kauheen aikaisin;-) Mulla ei nimittäin ole tänään vielä koulua, vaan tää päivä on varattu verkko-opiskelulle.Onneks olin reipas eilen, ja tein ne hommat pois alta! Illaksi mun täytyy kuitenkin mennä taas töihin, mutta toisaalta into on ihan erilainen siihenkin hommaan reilun viikon tauon jälkeen! Wuhuu.
Tänään teki taas mieli smoothiee ja raaka-ainevarastot oli taas aika nihkeet:-D Mm. niinkin keskeinen ainesosa kuin jugurtti puuttui kokonaan.. No mä käytin taas vähän luovuutta ja heitin blenderiin omenan, maitoo, vadelmia, mangopilttiä ja hunajaa, ja hyvää tuli. Smoothiet taitaa onnistua kyllä aina!

2 kommenttia :

  1. Voi että noita hauvoja :D Niin suloisia!
    En tiedä, mikä mun ongelma on, mutta en voi sietää smoothieita. Enkä ole vielä kohdannut kohtalontovereita. Ehkä ne on ne rämmäleet siellä joukossa, en tykkää myöskään mehusta, varsinkaan jos siinä on hedelmälihaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, ei kaikesta voi tykätä:-D Mä tiedän sulle kohtalotoverin, Mikkokaan ei tykkää smoothiesta;)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)