25.2.2012

summerparty !

Eilen olin luokkakaverin synttärijuhlissa ja teemana oli kesä. Ihan superia kun sai pitkästä aikaa pukee sortsit ja ennen kaikkee ballerinat jalkaan! Damn kuinka mulla onkin ehtinyt tulla jo ikävä niitä. En malta odottaa sitä päivää, kun voin lähtee baltsuilla kouluun ja heittää saappaat varaston perälle. Tälläsessä asussa lähdin siis synttärijuhlia viettämään..


Hihiii, sortsit vähän rypyssä mut ihan sama. En tykkää silittämisestä sitten yhtään nimittäin:-D Eilen mulla alkoi myöskin loma koulusta. Tosin ihan tyhmästi muutaman tehtävän deadline just loman jälkeen, samoin muutamat tentit. Mut eiköhän tässä lomastakin ehditä nauttiin :-)

Mä odottelen jo ihan malttamattomana Putouksen finaalia. Miks sen pitää jo loppua ?! Mä oon niiin tyytyväinen finaalikaksikkoon, just oikeet hahmot siellä! Vai mitä ootta mieltä :-) ?

6 kommenttia :

  1. Joo mustaki tosi kivat hahmot siellä, paitsi tykkäsin kyl Jani-Petteristä ehkä eniten :D se oli nii symppis !

    VastaaPoista
  2. toi damn sana ei yhtään sovi sulle:DDD ja toi asu ei mätsää yhtään yhteen:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi damn ku mikää ei ollu ny hyvin;-) Itse tykkäsin asusta ja sain siitä kyllä kehujakin !

      Poista
  3. yhyy kuinka tuli kova ikävä shortseja ihan paljaissa jaloissa ja ballerinoja ku katteli nää kuvat! :D ulkonaki näyttää melkein kesältä aina välillä ku kattoo vaan taivaalle... todellisuus on toinen, mutta toivo elää että kevät tulis mahdollisimman pian :D ps mä kyllä tykkäsin tosta asusta, noi värit sopii tosi ihanasti yhteen :)

    VastaaPoista
  4. niiin baltsuja mäkin kaipaan ylikaiken !! :-D tulis jo kesä. kiitos <3

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)