17.2.2012

Tunnustus

Tunnustuksen saajan on...
* kerrottava linkin kera keneltä tunnustuksen / haasteen sai
* paljastettava seitsemän faktaa itsestään
* laitettava tunnustus eteenpäin 15 blogiin
 


Tunnnustuksen sain Rosyln- blogista. Kiitti vaan ;-)


1. Mä olen aina ollut hurjan eläinrakas. Oon omistanut kanin, yhteensä neljä gerbiiliä, kaksi kääpiöhamsteria ja nyt kaksi koiraa. Tällä hetkellä tuntuu, että ne riittävät vallan mainiosti :-D
 
2. Olen alkanut haaveilemaan ulkomailla asumisesta, tai edes vaihtoon lähtemisestä. Katsotaan olisiko se mahdollista vuoden tai parin päästä :-) 

3. Harrastin nuorempana koripalloa ja yleisurheilua. Yleisurheilun lopettaminen harmittaa välillä, olin nimittäin aika hyvä esimerkiksi pikajuoksussa !

4. Kai tämä on pakko tunnustaa.. Inhoan autolla ajamista ! Kuljen mieluummin bussilla töihin kaupungin toiselle puolelle kuin lähden sinne ajamaan :-D

5. Mun mielestä Mean Girls on ihan mahtava leffa. Osaan vuorosanatkin melkein ulkoa.

 
6. Unelmien työni olisi jonkinlaista ulkoasujen suunnittelua. Esimerkiski mainosten, internetsivujen tai pakkausten suunnittelua. Toinen vaihtoehto olisi ehkä eläinlääkäri.
 
7. Mä olen todennut viimeaikoina, että oon ihan liian kiltti ! Yritän tiedostamatta miellyttää kaikkia ja mun on vaikeeta sanoo ei. Nyt mulla onkin projektina itseni kanssa oppia vähän itsekkäämmäksi :-)

Ja mä haastan tähän kaikki jotka vaan tän haluaa tehdä !

6 kommenttia :

  1. Hahaa! =D Ihana toi Mean girls tunnustus! Itsekkin tykkään kyseisestä leffasta ja kaikista yhtä järkevistä muistakin pissisleffoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha. Niin määki, Lindsay Lohan oli joskus mun super suosikki !

      Poista
  2. Ah mean girls on ehkä paras leffa ikinä :D

    VastaaPoista
  3. tää oli kiva postaus! näitä on aina musta tosi kiva lukee mutta tää oli jotenki extrakiva ja kaikki faktat oli aika mielenkiintosia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva ku tykkäsit, näitä on myös super kiva tehdä ! :-)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)