25.5.2012

brunaa ny

Ostin yks päivä Lifen aurinko plus tabletteja. Nää on paljon muita aurinkokapseleita voimakaampia, sillä näissä on moninkerasesti beetakaroteenia muihin vastaaviin verrattuna. Lisäksi nää sisältää vitamiineja, sinkkiä, seleeniä ja lykopeenia. Mulla on aika kovat odotukset näitä kohtaan. Ja nyt onkin helppo tehä vertailua viime vuoden rusketukseen, kiitos blogin. Tervetuloo rusketus!

tuotteesta kerrotaan mm näin:
Aurinko Plus on multiantioksidantti. Beetakaroteeni yhdessä tärkeiden vitamiinien, hivenaineiden ja antioksidanttien kanssa vahvistaa ihoa, tekee siitä joustavamman ja antaa sille kauniin kullanruskean sävyn. Beetakaroteeni on A-vitamiinin esiaste, jonka elimistö osittain muuttaa puhtaaksi A-vitamiiniksi. Ylimääräinen beetakaroteeni varastoituu ensisijaisesti ihonalaiseen rasvakudokseen ja antaa iholle kauniin kullanruskean sävyn.
Aurinko Plus sisältää myös luontaista E-vitamiinia ja luontaista lykopeenia parhaan mahdollisen imeytyvyyden ja vaikutuksen aikaansaamiseksi. Sinkki (sinkkiglukonaatti) ja seleeni (seleenimetioniini) esiintyvät orgaanisina muotoina, jotka imeytyvät elimistöön erittäin helposti. Aurinko Plussan koostumuksen täydentävät tärkeät antioksidantit C- ja B6-vitamiini.

Otin myös vähän tarkempia kuvia uudesta hiusväristä. Tai no uudesta ja uudesta. Nyt on tasaisempi ainakin! Tää ensimmäinen kuvakaan ei kyllä kerro totuutta, mulla ei nimittäin tosiaankaan ole selkeitä raitoja, varsinkaan keltaisia. Kivasti siis joku valo heijastaa. Oikeesti nää on ihan kivat nyt.

12 kommenttia :

  1. Hei minkä hintasia noi aurinko plus tabletit oli? :)

    VastaaPoista
  2. Munkin oli tarkoitus tehä postausta näistä, kun olen jo toista pakettia noita syömässä (: on kyllä ainakin mun mielestä ihan huipputuote, oli sitten tulokset omassa päässä tai ei :)

    VastaaPoista
  3. Mä söin noita viime kesänä ja viime viikolla alotin taas :) Tällänen kalpeakin saa vähän väriä pintaan, eikä pala niin helposti noiden ansiosta :D

    VastaaPoista
  4. Hei kiitti suosituksesta! Meen heti hakeen noita nappeja tänään! :D

    VastaaPoista
  5. Mä halusin tänä kesänä ekaa kertaa kokeilla aurinkokapseleita, ja päädyin ostamaan Maxosoleja. Ne sisältää tuoteselosteen mukaan ihan samoja aineita kuin nuo sunkin, ja suurinta osaa vielä vähän isomman määrän! Bongasin ne Sokkarilta ja maksoin niistä noin 13 euroa. En ymmärrä paljoakaan noiden ainesosien yms päälle, mutta ainakin näissä tuntuu olevan kaikkea enemmän kuin muissa ja jo viikon käytöllä huomaan ruskettuneeni vähän enemmän kun yleensä! Kiva saada kerrankin vähän edes helpommin väriä pintaan, yleensä kun rusketus ei millään tartu... Taitaa nuo tabletit mulla myös estäneen ihon palamista, olen uhkarohkeana ollut ilman suojakertoimia eikä pidemmänkään auringonpalvonnan aikana ole iho päässyt kärähtämään! Joten ainakin mulla tuntuu toimivan hyvin! :) Hyviltä vaikuttaa kyllä nuo sunkin, toivottavasti niistä on iloa ja apua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin tuntuu, että nyt jo ovat vaikuttaneet. Eilen olin koko päivän ulkona, enkä palanut ollenkaan, vaikka yleensä alkukesästä aina vähän palan. Voi vitsi, noi maxosolit vaikuttaa kans hyvältä ja olis ollut vielä halvempaa :-D Noh, aina ei voi voittaa :p

      Poista
  6. Hei kysymys, koska pitää alkaa syömään noita? 1-2 vk ennen esim. Matkalle lähtöö? Ostin just ja oon lähdössä 4 vk päästä ulkomaille enkä löydä mistään tietoa että kuinka paljon aikasemmin tarttis alkaa noita popsimaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suosittelen alottaan pari viikkoo ennen matkaa ja jatkaan siitä paketin loppuun asti:)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)