17.5.2012

vastaukset part 2.

 Eli tokat ja vikat vastaukset tässä:

Viihdytkö kotona hyvin vai tykkäätkö käydä baareissa?
Sekä että! Tykkään olla vaan kotona, mutta kyllä noi baarireissutkin  on välillä tosi kivoja.

Onko rankkaa omistaa koiria kun opiskelee ?
 Ei sillain kun on kaks ihmistä taloudessa.

koska haluaisit ekan lapsen ?
 Ehkä joskus viiden vuoden päästä ? Saa nähdä.

Mikä on sun lempiravintola, entä baari?
Tampereella tykkään 2h+k:sta.. ja WatamiSushista !!
Mä käyn melkein joka kerta eri baarissa.. Sanotaan vaikka Miami.

haaveiletko mallin urasta?
En. Ei musta olis semmoseen.

tunnetko ketään julkkiksia?
 En kyllä ketään !

haluisiks olla julkkis?
 En. Paitsi olis kivaa osata laulaa ihan älyttömän hyvin ja sit olla laulaja !

3 asiaa, mitä kadut tyylissäsi?
 Jaa niinku jotain vanhempia tyylimokia? nooo skeittikengät .. ei oikeestaan tuu mitään muuta niin "pahaa" mieleen. Sit en oo ennen oikein osannut yhdistellä.


3 asiaa mitä rakastat tyylissäsi?
 Kai mä oon ihan hyvä yhdisteleen vaatekappaleita ja mun tyyliin on helppo yhdistellä eri kausien trendejä .. kauheen vaikee keksiä !

missä oot töissä tai mimmosii hommii teet ? :)
Työskentelen myyjänä.

mikä olis sun unelmien työpaikka?
 Joku missä on kivat työajat, esim 10-16 :-D Ei vaan. Jotain mainoshommia tykkäisin ehkä tehdä.

onks sulla sisaruksii?
 sisko, siskopuoli ja velipuoli

mikä on sellane vaaatekappale, mitä et ikinä laittais päälles?
 No en oikein tykkää mistää neonväreistä, mutta kyllä nekin toisaalta ainakin salilla menis. Sanotaan vaikka että ei enää ikinä skeittikenkiä !

onks sul ja sun kavereilla samanlainen tyyli ku sulla?
 Eei oikeestaan.

koska aloit kiinnostuu muodista?
Kyllä mä oon aina ollut kiinnostunut vaatteista ja ulkonäköjutuista. Vähän niinku äidiltä oppinut.

pystyisiks pitää samoja esim. housuja viikon putkeen?
Kai mä pystyisin, mut yleensä en pidä samoja housuja kun korkeintaan muutaman päivän putkeen.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)