25.6.2012

21 !

 Juhannuksesta on kutakuinkin selvitty ! Tosin ihan rikki oon edelleen. Mutta on se sen arvosta, ihan mahti reissu takana. Alan kyllä käymään juhannuskuvia läpi joskos sieltä löytyis ees jotain julkaisukelposta tänne blogiinkin, mutta palataan nyt vielä tähän päivään.

 Tänään oli päivä, kun mä taas vanhenin ! Nyt oon 21. Tää on ihan kiva ikä, ei kiitos tätä enempää :-D Synttäripäivän kunniaks Mikko vei mut syömään mun lemppariin, 2h+k ravintolaan. Otin alkupalaks etanoita. Maistoin niitä ekaa kertaa ikinä. Ja pääruuaksi katkarapu-lohipastaa.


Eikä kaksio pettänyt tälläkään kertaa. Niin hyvää:p Tosin pastaa en ehkä olis ottanu jos olisin nyt valinnut, vaan jotain vähän kevyempää .. olin niiiiiiin ähkyssä noiden jälkeen:D Kivasti pieni juhannusturvotus vielä alla niin olo on nyt aika turpee. HUOMENNA MEEN REENAAAN !

Mites teidän juhannukset meni :-)

4 kommenttia :

  1. Myöhästyneet onnittelut! =) ruoka näyttää mainiolle...En tiedä uskaltaisinko itse maistaa etanoita ;p

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea! Mä näin sut Himoksella ja pakko sanoa että oot kyllä tosi kaunis. En vain tohtinu/viittiny tulla juttelemaan. Meilläki oli ihan mahti reissu ja heti alettiin jo suunnittelemaan seuraavaa juhannusta ja mökin vuokrausta, vaikka ei olla vielä kunnolla paluduttu festariviikonlopusta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista :-) Joo vähän sama juttu, alettiin kans jo vähän miettii ens vuotta, ihan mahti reissu oli!:-)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)