26.7.2012

25/7

 Moikka ! Eilen oli se kampaaja ja ulos astelin onneksi hymyssä suin :-) Mua jännitti ennen sitä ihan hirveesti, ennen kaikkea se, että millainen tyyppi mun hiukset operoi. Mulle kun on sattunut aikaisemmin jos jonkinlaista kampaajaa .. Mutta onneksi se eilinen oli ihan hirveen kiva, tultiin hyvin juttuun ja se oikeesti kuunteli mitä mä mun hiuksille halusin !


Noissa ylemmissä kuvissa valo tulee tosi oudosti noidin hiuksiin, alempana vähän todenmukaisempaa kuvaa niistä. Ne ei tosiaan oo mitkään super blondit tuolta päältä!  Niistä ei ihan niin tuhkasia saatu, kun mitä olisin ehkä halunnut ja se kampaaja suosittelikin mulle sit sellasta sävyttävää hiusnaamioo. Se sano et se päässä saa olla vaikka koko yön jos siltä tuntuu. Katotaan si miten sen kanssa käy :-)

1 kommentti :

  1. Ihanan luonnollinen look ! Mullakin ollu tosi omituisia kampaajia, "sitä oikeeta" etsimässä :D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)