17.8.2012

asua & höpinöitä

Moii :-) Ihanaa kun on perjantai. Oon kyllä melkeimpä ollut tän viikon lomalla, kun on niin vähän vuoroja, mutta silti on ihanaa kun on perjantai. Oon nimittäin jo niin kyllästynyt kotona kykkimiseen ja viikonloppu tietää aina jotain pientä säpinää. Ja mites nää jokapäiväiset yli 10 tunnin yöunet tällä viikolla?! Mikä mua vaivaa :-D Musta ei kyllä olis itsenäiseen työskentelyyn kotoo käsin, oon ensinnäkin niin saamaton yksikseni, toisekseen on ihan kiva lähtee kotoo ja nähdä ihmisiä.

Maantaina onneksi alkaa jo koulu. Katotaan kuinka pian se alkaa kyllästyttään, mutta tällä hetkellä se tuntuu ainakin ihan kivalta jutulta :-D Oon tehnyt päätöksen, että nyt alan oikeesti panostaa siihen. Nyt vasta oikeesti tajuan, että viime lukukautena mun keskittyminen oli ihan jossain muualla kun koulussa. Luennot meni pitkälti kännykällä nettiä selaillen ja kotona tein tuskin mitään koko homman eteen. Nyt siihen tulee muutos ! Luennoilla pidän kännykän visusti laukussa. En halua joutua yhteenkään uusintaan, ja varmasti koulu tuntuu paljon kivemmalta kun tietää oppineensa jotain.

eilisen asu

Tänään reenasin ekaa kertaa oikeesti tosissaa siihen kirjanpidon tenttiin. Suljin siis kaikki häiriötekijät ja tein vaan harjotuksia pari tuntia. Mulla on vaan aika huono luotto itseeni sen suhteen, kun jo kaks kertaa oon sen mokannut. Siks ehkä harjoittelun aloittaminenkin on tuntunut niin vaikealta. Mutta tänään tuntu siltä, että ehkä tästä vielä jotain tulee :-)

Mutta löpinät sikseen. Hyvää viikonloppua kaikille

4 kommenttia :

  1. ihana takki, mistä se on ja kuinka kallis? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jo pari vuotta sitten hennesiltä ostettu. Maksoi muistaakseni noin 30e :)

      Poista
  2. upee asu ja oot muutenki kaunis :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)