14.8.2012

bailua ja hiusvinkkejä mulle(?)

Viime lauantai-illaksi olin sopinut vähän vauhdikkaampaa menoa, sillä muuten olisi mökkihöperyys uhannut kahden edellisen kotiviikonlopun vuoksi. Ohjelmassa oli yhdet läksiäiset. Tuli syötyä ja juotua hyvin ja pikku tauon jälkeen käytyä ihan baarissakin asti. Tässä asu. Tähän kuului myös mustat korkkarit, mutta ne odottelivatkin mua jo määränpäässä edellisen reissun jäljiltä :-D


Olisko jollain lukijalla suositella mulle jotain jolla saisin hiuksia tuhkasempaan suuntaan ? Mulla on tällä hetkellä käytössä hopeashampoo sekä sävyttävä hiusnaamio, mutta kaipaisin ehkä jotain järeempää asetta nyt. Tai sit voitte vinkata jostain extrahyvästä shampoosta/naamiosta. Kertokaa jos teiltä löytyy hyviä niksejä :-)

8 kommenttia :

  1. Vitsi sä oot nätti :-) tykkään hurjasti noista sun hiuksista! En osaa kyllä suositella muuta kuin aussien kolmen minuutin tehohoitoa, ihan huippu ja tuoksuu hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (: Itseasiassa mul on se, ihan huipputuote!

      Poista
  2. Mulla on toi sama pikkulaukku ja se on ihan mun vakkarijuhlalaukku kun se sopii melkein mihin vaan :) Hei millä ohjelmalla sä olet nää kuvakollaasti tehnyt? Näyttää siistiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sopiikin :-)Mä ostin ton vielä kirpparilla parilla eurolla! muokkaan netissä sellaisella sivustolla kuin http://pixlr.com/

      Poista
    2. Mäkin ostin omani Radiokirppikseltä! :D

      Poista

kiitos kommentistasi :-)