15.10.2012

IKEAmaanantai

Aamulla heräsin jäätävään kurkkukipuun. Millä järjellä oon nyt tulossa kipeäksi, juuri kun loppu työt ja loma alkoi ? Niin mun tuuria. Noh, en antanut kipeän olon häiritä, vaan lähdin äidin kanssa Ikeaan .. Siellä vierähtikin sitten melkein koko päivä !


Siellä oli myös jo ihan joulu, joulukoristeita ja muuta krääsää kaikkialla .. Aloin jo vähän fiilisteleen :-D Taidan tykätä joulusta joka vuosi enemmän. Ja yllättäen Ikeasta tarttui myös jotain matkaan. Ei sieltä varmaan voi koskaan tyhjin käsin lähteä ? Tuli mm ostettua matto jostain hiton tarjouksesta ja nyt jo kaduttaa :-D Se olikin ihan liian pieni meidän makkariin. Noh, kai se paremman puutteessa hetken menee.

Mua muistutettiin hetki sitten, että mulla on koti postaus nykyisestä asunnosta kokonaan tekemättä. Olin ihan unohtanut :-) Voisin nyt lomalla senkin kuvailla. Jos on muita toiveita postauksien suhteen, saa vinkkailla !

2 kommenttia :

  1. Ihana nuttura!! :) Mulla kans ois suunnitelmissa lähtä viimestään ens viikolla käymään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih,kiitti:) ikeassa on kyllä aina kiva käydä:-D

      Poista

kiitos kommentistasi :-)