18.11.2012

blogipirskeet

Perjantaina olin Indiedays Inspiration pippaloissa. Oli kyllä hauskaa ja mielenkiintosta olla tollasessa blogitapahtumassa ekaa kertaa :-) Juhlissa oli mukava fiilis, tyylikästä porukkaa ja herkulliset tarjottavat. Avecini Tiian kanssa viihdyttiinkin aika mukava tovi niiden tarjoiltavien lähettyvillä ;-D Oon ehkä todella surkee bloggaaja, kun mulla ei ollut järkkäriä ees blogitapahtumassa mukana. En yksinkertasesti jaksanut raahata sitä möhkälettä mukaani. Mutta kai nää kännykkä kuvat on kuitenkin ihan ok ?

 

Tylsinä ihmisinä lähdettiin juhlista suoraan kotiin, pienen Helsinki kävelytourin jälkeen :-)  Siellä odotteli niin houkuttelevasti aikaisemmin haetut kinkkiruuat ja sinkkisboksi.  Lähetin Mikolle kuvan tosta Mulberryn näyteikkunasta ja se lupas ostaa mulle noi kaikki. Uskon että se puhu totta.

Kiitos vaan Indiedaysin porukalle juhlista <3 Oli mukava ilta !

5 kommenttia :

  1. Näytitpä nätiltä! Ja tosi kiva varsinkin tuo paita! Mistä olet mahtanut sen löytää? :)

    VastaaPoista
  2. Tuo paita on kyllä tosi kaunis :) oon koittanu itsekin sitä metsästää hennesiltä, mutta jostai syystä ei oo vielä Ouluun asti tullut nuita :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä kiva :-) Vinkkinä, että toi on siitä "bisnesmallistosta". En tiiä virallista nimee mut kuitenkin :-D

      Poista
    2. joo mä vähän arvelinki että se on siitä mallistosta ja just sitähän täällä oulun liikkeessä ei oo :(

      Poista

kiitos kommentistasi :-)