21.11.2012

pics

Viime päivinä on tullut vähän räpsittyä kuvia. On tullut taas oikea hinku järkkärillä kuvaamiseen :-) Tosin tuo valon puute on pienoinen haaste. Joitakin räpsyjä on kuitenkin tullut otettua ..


Alkuviikko on sisältänyt kaikkia perus juttuja: koulua(tosin aika vähän tässä kohtaa vuotta, jess), töitä, salia ja kotihommia. Oon ollut aika  tehokas koko viikon ja ai että siitä tulee hyvä fiilis :-) Tänäänkin oon saanut aikaan vähän koulujuttuja, siivonnut koko kämpän, pessyt Hilman ja käynyt salilla. Oikein superpäivä siis. Kuvissa esiintyy eilinen aamupala, väsynyt Aatanen, meikä, iltajuomaa ja uusi lahjaksi saatu orkidea. Toivotaan, että viimesin pysyy hengissä !

Mitäs teille kuuluu? :-)

4 kommenttia :

  1. hyväää kuuluupi :) täytyy vain ihailla sun jaksamista :) muuten onko sun 2 vuosi ollut rankempi ja vaikeampi kuin 1 vuosi?:) mikä on ollut tähän mennessä vaikein periodi? 1 vuotena ja 2 vuotena? :) jotenkin inspiroit mua koulunkäyntiin niin paljon :) olis kiva saada postaus sun kouluvälineistä, eli millanen penaali ja millasia vihkoja ja muistiinpanovälineitä käytät ja millanen kalenteri sulla on yms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei en tosiaan oo mikään ahkerin opiskelija :-D Mun mielestä toka vuosi on jollain tavalla ollut helpompi. Tenttejä ollut ainakin vähemmän. Toisaalta sitten on ollut hirveesti ryhmätöitä. En kyllä osaa sanoo mikä periodi ois ollu helpoin tai vaikein..

      Mulla on käytössä ihan vihko ja kynä muistiinpanoja varten(jota aika harvoin teen), Marimekon penaali ja musta kalenteri, joka joskus on täällä näkynytkin. Katotaa saisko niistä pientä postausta aikaan :-)

      Poista
  2. Mulla on nii helppo jakso koulussa menossa etten saa mitää aikaseks :D no okei saan mä, mut tulee kyllä aika paljo vaa oltua, mutta hyvää joo kuuluu! Just tänää sai tietää et poikaystävä pääs opiskelee fysioterapeutiks ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, niin se tuntuu olevan että miät iisimpää on koulussa niin sitä vähemmän siihen tulee panostettia :-D Vaikka luulis just toisin. Hyvä että kuuluu hyvää :-) Ja onnea poikaystävälle !!

      Poista

kiitos kommentistasi :-)