29.12.2012

aleilla

Heissan ! Eilen poikkesin kaverini kanssa kaupungilla alemyynneillä. Mulla oli tarkoituksena löytää uudet saapikkaat, farkut tai parit sekä mekko uudeksi vuodeksi aleista. Homma ei mennyt ihan putkeen :-D Matkaan lähti sentään mekko, mutta farkkuja en jaksanut sovitella pitkien jonojen takia ja saappaita ei tosiaan löytynyt, vaikka kuinka etsin. Sitten taas matkaan lähti ihan jotain  ennen kuulumatonta: nahkatakki?! Tai siis tekonahkatakki. Ihastuin siihen ensisilmäyksellä, vaikka se ei ehkä ihan mun tyyliseltä vaikuta. Lähtöhinta oli satkun ja alennuksen jälkeen hinta oli 50€. Sekin on mielestäni jo aika maksimi tekonahkaisesta takista, mutta ihan pakko se oli matkaan ottaa, muuten olisi jäänyt kaduttamaan.


Ihanat niittiyksityiskohdat ja kultaiset metallit Mitäs pidätte ?


Illalla herkuttelin Ben&Jerrysillä ja I värjäsi vielä hiukseni :-) Mun oli tarkotus olla vielä pitkään värjäämättä, mutta mulla meni tyystin hermot mun juurikasvuun ja muutenkin hiusteni monivärisyyteen. Vähän jännitti heittää kaupan väriä päähän, kokemuksia kun niistä on monenlaisia :-D Onneksi hyvät tuli ja saatiin juurikasvu piiloon!

Mekosta näätte kuvaa varmaan uv:n jälkeen, mutta sen voin sanoa, että se on ihana ! Ootteko te tehneet alelöytöjä :-)? Mun pitäis ainakin ne nahkasaapikkaat vielä jostain metsästää, vinkkejä ?!

10 kommenttia :

  1. Ihana toi takki, mistä se on? <3 mitä teillä on uv suunnitelmia? :)

    VastaaPoista
  2. Toi takki on upea!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en malta oottaa et pääsen käyttää sitä!!:)

      Poista
  3. Voi kuinka hölmö mä oonkaan, kun unohdin tuon ostopaikan mainita.. Eli se on ginasta:) meen kavereiden kanssa istuun iltaa ja myöhemmin varmaa johkin päin kaupunkia:)

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana takki! <3 Love it! :))

    VastaaPoista
  5. Oon kattonu kauan tota takkia, mutten oo ostanu ainakaan viel! Se on ihana:)

    VastaaPoista
  6. Uuu toi seiska sävy näyttää hyvältä! Pitäisköhän munkin vetästä :D Omat on jo nyt niin blondit omaan makuun et huh huh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :-D Mulla ainaki onnistu tolla hyvin !! :-)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)