16.12.2012

LivBox

LivBox on paketti, joka saapuu tilaajalleen kuukausittain ja se sisältää ammattilaisten valitsemia kauneustuotteita. Sain joulukuun Livboxin postissa itselleni tällä viikolla. Sain sen Indiedays Inspiration juhlien kautta, mutta rajoitettu määrä ihmisiä saa tilattua Livboxin itselleen osoitteesta livbox.fi. Pakettia oli jännittävää avata, kun ei yhtään tiennyt mitä kaikkea se sisältää. Mä oon ihan sitä mieltä, että nainen tarvii tälläsiä kivoja pikku yllätyksiä !


Ja tälläiset tuotteet paketista paljastui..

Lancôme La vie est belle (Eau de Parfum)

 Dr. Hauschka Ruusuvoide 

Sally Hansen Salon Effects™ Real Nail Polish Strips – kynsitarrat

Louis Widmer Skin Appeal Peeling -kuorintageeli

 KÉRASTASE Cristalliste –seerumi

Oon ehtinyt testaamaan tuota tuoksua ja jo ennestään tuttua hauschkan Ruusuvoidetta. Tuoksu on mitä ihanin ja ruusuvoide on ihan yhtä mahtava tuote, kuin mitä muistelinkin. Sopii erinomaisesti mun kuivalle iholleni :-) Noita kynsitarroja ajattelin ehdottomasti kokeilla uutena vuotena ja kuorintavoidetta jo tänään. Seeruminkin on pakko olla tosi hyvä, niin paljon positiivista oon kuullut tosta Kerastase merkistä.

Pitää varmaan tilata tää LivBox joskus, niin hyvän mielen se toi. Tää on just tätä arjen luksusta:-) 

2 kommenttia :

  1. Kivalta vaikuttaa, vois itse kans tilata :) hei kuvia koiranpennusta, jooko! :) miten teillä on mennyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin on mennyt, kaikki tulevat hienosti toimeen keskenään :-) Laitan vaikka huomenna kuvia martasta :-) !!

      Poista

kiitos kommentistasi :-)