31.3.2013

earrings

Millä järjellä minä, joka yleensä nukkuisi vaikka maailman ääriin, ei saa tänään seitsemän jälkeen enää unta. Nyt jopa huomasin, että kellojakin on taidettu siirtää :-D? Ainakin mun tietsikan kello on lähempänä ysiä kun kasia. Waewa. Päätin kuitenkin käyttää tän aamun hyödyksi ja tulin tänne kirjoittelemaan. Saa ihan rauhassa kirjoitella, kun muut vielä nukkuu :-)


Tämmöiset on nimittäin jääneet esittelemättä. Mikko toi mulle Sveitsistä nämä Michael Korsin korvakorut tuliaiseksi. Niin ihanat ! Nää kimaltelee sen verran juhlallisesti, etten ehkä kuitenkaan ihan arkikäyttöön ota. Muutenkin pelkään, että hukkaisin jomman kumman heti, sellaseen mulla on nimittäin taipumusta. Mutta näistä tulee mun vakkarit juhlatilaisuuksiin. ♥ 

Nyt ajattelin jatkaa tehokkaasti alkanutta aamuani ja koittaa vähän siivota, mahdollisimman hiljaisesti. Tänään mennään taas syömään sukulaisille ja sitä ennen aatteltiin käydä jäällä kävelemässä. Kivaa pääsiäispäivää kaikille !

5 kommenttia :

  1. Voi, onpa ihanat tuliaiset! Todella kauniit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikko kyllä osui oikeaan tässä kohtaa :) samaa mieltä!

      Poista
  2. Hahah! Mää kans tänään olin kuudelta hereillä :D Kummaa.. Ihanat korut! :)

    VastaaPoista
  3. Oi ne ovat todella kauniit! Ihanan monikäyttöiset; tuovat toisaalta hieman säihkettä arkeen mutta toimivat myös täydellisesti juhlalookeissa! :)♥

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)