27.3.2013

Yesterday is history, tomorrow's a mystery

Heipsan:-) Tentti on ohi ja nyt tuntuu niin vapaalta ! Tentin aiheena oli siis kirjanpito, jota mä inhoon. Oikeestaan yli kaiken.  Nyt vaan tosissaan toivon pääseväni siitä läpi :-D Mä oon niin fiiliksissä, enää huominen suht iisi päivä ja sen jälkeen on loma. Ja mites toi keli vielä kaiken lisäksi ? Ainoostaan lauantaina pitää mennä töihin, muuten  voi ottaa ihan lungisti, nauttia (toivottavasti) auringosta ja käydä täyttämässä välillä mahaa sukulaisilla. Ihan jees.

Katsokaa mitä mikko osti itselleen Sveitsistä :-D Seuraavaksi varmaan saman väriset tuulipuvut? Nuo maksoivat siellä  vähän päälle kolmekymppiä. Ja suomessa hintaa oli sen kahdeksankymppiä. Perus.


Kuvat ovat eiliseltä aamulta. Taas mulla oli ne kunnianhimoset suunnitelmat saada ennen koulua vaikka mitä aikaiseksi, lopulta mulle tulikin kiire enkä  tehnyt mitään ylimääräistä :-D Älkää välittäkö tosta hiuspehkosta, oli tosissaan huono hiuspäivä. Kuitenkin, tämän tyyppistä asua, missä yhdistyy siisti bleiseri ja Converset, olen pyöritellyt mielessäni jo jonkin aikaa. Nyt kun säät vihdoin sallivat tennarien käytön sain tämän toteutettua ! Jippii.

Mitäs tykkäätte asusta ?

6 kommenttia :

  1. Tosi kivat noi kengät ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti:) mäkin tykkään ihan sikana näistä!:)

      Poista
  2. Oi oi, ootko mennyt kihloihin vai onko kuva vaan väärinpäin:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee heti siellä huomattiin ;-D kyllä olen mennyt:)!

      Poista
  3. Huomasin kanssa heti sormuksen, onnea!! :)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)