23.4.2013

tilasin

Vaikka viimeseen asti oon yrittänyt vältellä Hennesiltä tilailua tai edes heidän sivujensa selailua, menin tekemään tilauksen kyseiseltä putiikilta viikonloppuna. Oon vältelly Hennesiltä tilailua, koska yleensä  ostoskoriin klikkailemani vaatteet eivät olekaan kotona enää niin kivoja. Enkä kuitenkaan ikinä saa aikaseks palauttaa mitään :-D Onko muita yhtä "loistavia" nettishoppailijoita lukijoissa? Tällä kertaa tein kuitenkin järkevän tilauksen, ainakin näin mä perustelen sitä ittelleni ;-)
Tuon bleiserin ostin viime kesänä pinkkinä ja se on edelleen mun yks lemppareimmista vaatekappaleista. Kun toi tumman sininen osui sitten silmiin ja vielä alennuksessa, oli se pakko klikkailla ostoskoriin! Tuollainen harmaa t-paita multa taas löytyy jo kotoa. Ostin sen pari kuukautta sitten ja se on ollut tosi kovassa käytössä. Nyt kun niitä myytiin neljällä eurolla, oli uusi sellainen klikattava ostoskoriin. Tuolle siniselle sifonkitopille mulla ei taas ole sen suurempaa selitystä, muuta kuin että se oli niin kiva ja edullinen .. :-D
kuva: h&m

Katsokaa kuka on Hennesin tämän kesän mainoskasvo ! Aina yhtä kaunis Beyonce. Mä niin odotan näitä mainoskuvia, B on niin upea♥

2 kommenttia :

  1. Toi bleiseri näyttää kyllä tosi kivalle! :) Ehkäpä täytyy itsekkinkäydä kurkkimassa sitä ;)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)