10.9.2013

himotuksia

Tutustuin tätä kollaasia tehdessäni ensimmäistä kertaa Polyvoreen - ja rakastuin ohjelmaan heti! Miten helppoa kollaasin tekeminen sillä onkaan :-) Päätin koota kollaasiin himotuksia tälle syksylle. Nämä kaikki jos vain saisin ..
fall

1. Laukku. Pitkään olen uudesta mustasta laukusta haaveillut, mutta empä ole hankkinut. Yksi syy siihen on ollut se, etten ole yksinkertaisesti osannut päättää, minkä laukun haluaisin. Toinen syy on sitten ollut huono sästämiskykyni :-D Nyt olen kuitenkin löytänyt sen laukun, josta todella pidän! Ja se on tuo DKNY:n vetoketjuilla varustettu laukku. Upea!

2. Pipo. Asia, jota en ole osannut vuosiin käyttää, mutta joka on viime aikoina alkanut ihastuttamaan minua. Ajattelin aloittaa pipon käyttämisen hyvin yksinkertaisella yksilöllä, ettei sitä mene heti ihan shokkiin. ;-D

3. Vahapintaiset farkut. Nahkahousut on mulle vähän liikaa, vahapintaisista tykkään älyttömästi! Joskus mulla sellaiset olikin, ja olen niitä aika ajoin kaipaillut. Ne tuovat asuihin jotain vähän enemmän, verrattuna tavallisiin mustiin farkkuihin.

4. Saappaat. Ajattelin myydä kirpparikuorman mukana viime vuonna ostamani nahkasaappaat. Ne eivät lopulta olleet täysin sitä, mitä halusin. Siksi uudet ovat hakusessa, sitten myöhemmin syksyllä!

5. Parkatakki. Kevyt, armyvihreä parkatakki on asia mitä olen pitkään halunnut, mutta sopivaa ei vaan ole tullut vastaan. Jos sitten tänä vuonna? Mielestäni se on ihanan rento vaate, mikä sopii lukemattomiin tilanteisiin.

6. Lämpöinen huivi. Viime vuonna ostamani Cubuksen keskiruskea, muhkea kaulahuivi on ollut ihan huippu. Edelleen se on yksi lempiasusteistani. Olisi ihana löytää vastaava viininpunaisena!

7. Nilkkurit. Aiemmin ajattelin, ettei kauniita matalia  nilkkureita ole olemassakaan. Nyt on kuitenkin mieli muuttunut! Kollaasissa oleva malli on täydellinen. 

Onko teillä samoja juttuja himotuslistalla tällä hetkellä ? :-)

4 kommenttia :

  1. ihania ihania ihania kaikki <3

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. http://nnnewbie.blogspot.fi/2013/09/seitseman-kuvaa-kesasta.html Haaste :)

    VastaaPoista
  3. Ihana kokonaisuus!! :)
    http://sanndiblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)