18.9.2013

syksyisiä asukokonaisuuksia

Ääh. Taitaa olla syysflunssa tuloillaan. Aamulla kun heräsin kurkku oli älyttömän kipeänä ja muutenkin olo on ihan vetelä. Toivon, että menisi nopeasti ohi, en nyt jaksaisi yhtään!

Vähän aikaa sitten tein ekan kollaasini Polyvorella ja kuten kerroin, jäin ohjelmaan heti koukkuun! Tänään aloin taas väsäämään sillä kollaaseja omaksi ilokseni ja inspiraatioksi. Toivottavasti tekin saatte näistä jotain :-)

falloutfit


outfit for school


classic with a twist


Tämäntyyppisiin kokonaisuuksiin pukeutuisin enemmän kuin mielelläni tänä syksynä. Teen edelleen ihan liikaa heräteostoja. Ja sitten tuntuu, ettei mikään vaatekaapin  sisällöstä sovi yhteen toistensa kanssa. Mun pitäis ehdottomasti noudattaa jotain ostoslistaa vaateostojen osalta! Onko teillä samantyyppisiä, huikeen vakavia probleemia?

4 kommenttia :

  1. Mulla on samoja ongelmia! Mulla on myös sellanen juttu, että keräilen kauheesti paitoja ja mekkoja koska housujen sovittelu on mulle tuskaa, ja mulla on vain kolmet mulle sopivat housut tällä hetkellä!
    Ihania asuja oot kehitellyt :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli toi housujuttu kans jossain kohtaa, nyt oon kuitenkin saanut kerättyä aikas hyvän kokoelman:-D Vihdoin

      Poista
  2. Nykyään ajattelen jotakin uutta vaatetta ostaessani, sitä että sopiiko se yhteen jo olemassa olevien vaatteiden kanssa. Sillon tulee käytettyä vaatetta enemmän ja siitä huomaa hyvän ostoksen, jos jo pukukopissa tulee heti mieleen monta asua, miten yhdistelisi uuden jutun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mun täytyy alkaa tohon kanssa :-D Elämä ois paljon helpompaa

      Poista

kiitos kommentistasi :-)