20.10.2013

hellou!

 Heippa! Syyslomasta tuli myös spontaanisti blogiloma. Ei se mitään, nyt on intoa tätä hommaa kohtaan taas senkin edestä. Tauko tuli tosissaan ihan vahingossa. Olin töiden vuoksi aikas väsynyt ja muutenkin tekemistä oli ihan hirveästi.

Torstaina olin kampaajalla, ehkä pienoisen eron vanhaan hiuspehkoon voittekin huomata. Tarkoitukseni oli jänistää koko "hiukset lyhyeksi"-ideasta, mutta kampaaja päätti toisin.. varmaan monelle muullekin on käynyt niin että kampaaja napsasee vähän enemmän kuin on pyytänyt. Pyysin että jättää pituutta hieman yli olkapään ja tässä tulos. Mulla on polkkatukka! Mutta tiedättekö, mä tykkään tästä silti! Kerrankin hyvä juttu ettei kampaaja uskonut mun puheita :-) Mitäs pidätte? Tää on niin helppo! Ja terveemmän näköinen.


Perjantaina olin pitkästä aikaa kavereiden kanssa juhlimassa. Pelailtiin mm aliasta ja naurettiin vatsalihakset kipeiksi. Myöhemmin mentiin Fat Ladyyn Deluxeihin. Siellä soi kyllä niin hyvää musiikkia, niin mun makuun! Tanssilattialla taisikin suurin osa ajasta siellä mennä. Elastinenkin tuli sieltä bongattua!

Sellaista :-) Rauhallista sunnuntai iltaa kaikille! Mitä pidätte uudesta lookista?

13 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)