1.9.2015

Moi

Nyt on todellakin long time no see. Mutta, täällä taas ollaan. Toivottavasti joku vielä eksyy lukemaankin :-) Viime postauksesta on vierähtänyt tovi jos toinenkin ja monenmoista on ehtinyt tapahtua tässä välillä. Päälimmäisenä ehkäpä se, että kirjotan tätä postausta mun uudesta kotikaupungista, Sundsvallista. Jep, vaihdoin maisemaa Ruotsiin reilu viikko sitten ja on ollut kyllä super virkistävää oleskella uusissa maisemissa, uusien ihmisten ympäröimänä. Muutin tänne vuodeksi opiskelemaan maisteriopintoja ja uskon että tuun viihtyyn täällä tosi hyvin.

Mun piti aloittaa blogin kirjoittaminen uudestaan jo muutama viikko sitten, mutta on ollu ihan hirmu kiire muuton ja muiden juttujen kanssa. Mulla on parit asukuvat varastossa, jotka on otettu Tampereella elokuun alussa, joten niillä mennään näin alkuun.


Blogit on nykyään niin ammattimaisia ja kuvat aina viimesen päälle, että melkein hävettää julkaista näitä mun amatöörikameralla otettuja asukuvia. (Kuvaaja oli viimesempäälle;-)) Mutta näillä mennään. Tää on kuitenkin mulle vain ja ainoastaan harrastus ja voin sitten ihailla superlaadukkaita kuvia toisista blogeista.

Mutta siis, vihdoinkin jätin Tampereen taakseni. Asia josta olen unelmoinut jo pitkään, mutta en vaan ole uskaltanut sitä toteuttaa. Oon elänyt koko elämäni Tampereen seudulla ja kieltämättä ne maisemat alkoivat jo ahdistaa. Niimpä päätin kokeilla hakea Ruotsiin yliopistoon. Koko kevään ja alkukesän jännitin toteutuisiko toiveeni opiskelupaikasta ja olin melkeimpä varma, että ei tule onnistumaan. Ja voi että sitä fiilistä kun tulokset tulivat, olin enemmän innoissani kuin koskaan :-) Ja täällä sitä nyt ollaan. Soluasunnossa saksalaisen kämppikseni kanssa. Lisäksi olen saanut paljon kavereita muualta Euroopasta. Olen viihtynyt erinomaisesti, eikä kotiin ole tullut vielä yhtään ikävä.


Kuvat ja tekstit eivät liity toisiinsa ollenkaan, mutta väliäkös sillä. 

Nyt mun täytyy alkaa nukkumaan, meillä alkaa pyykkivuoro kahdeksalta. Huh. Mutta jos siellä ruudun toisella puolella on vielä joitain ihmisiä, laittakaa kommenttia :-) Koitan kirjoitella nyt ainakin kerran viikossa! Hyvää yötä ♥

10 kommenttia :

  1. Helou!
    Kiva kuulla susta! Mua ei ainakaan haittaa yhtään, ettei jokaisessa blogissa oo niiiin täydellisiä kuvia. Aidompaa kattella normaaleja kuvia. :)
    Saako kysyä, mihin koirat meni opiskelujen ajaksi? :)

    T.Ilona

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tämmöset normaalimmatkin kuvat kelpaa :-)

      Koirat on Suomessa Mikon kanssa. Hirvee ikävä niitä jo nyt <3

      Poista
  2. Hyvä maininta! Kuvaaja oli ammattimainen! You know WHO! :D

    VastaaPoista
  3. mitää, vautsi! Kerro kaikki mitä noihin opintoihin liittyy? mitä opiskelet, missä, kuinka kauan kestää, miten hakuprosessi yms???:)))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli Mid Sweden Universityssä opiskelen maisteriopintoina markkinointia ja johtamista:-) Hakuprosessi oli kokonaan netissä universityadmissions.se, eikä mitään tiettyä pääsykoetta ollut ollenkaan. Opinnot kestää yhden lukuvuoden ja on yhteensä 60 opintopistettä :-) Vaikuttaa ainakin tosi kivalta tällä hetkellä !

      Poista
  4. Jee, kiva että palasit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiva huomata, että täällä on vielä lukijoita! <3

      Poista
  5. Kiva että oot takaisin! Mä tykkään kun kuvat ei oo niinkun "huippublogeissa", näissä on paljon aidompaa fiilistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee tosi kiva että likujoita vielä löytyy (;

      Poista

kiitos kommentistasi :-)