18.8.2016

BACK TO BASICS

DAMN. Näin nopeesti multa lopahti into Youtubee kohtaan. Mä tosissaan tykkään editoimisesta mut nääh. Ei mua oo vaan luotu kameran eteen. Varsinkaan liikkuvan kuvan. Plus mä menetin hermoni about tuhat kertaa mun romukoneeni kanssa. Se ei vaan jaksa pyörittää mun editointiohjelmaa. Eikä mun kamerakaan ollut kovin yhteistyöhaluinen XD. Usein kun aloitin videon kuvaamisen, se lopetti kuvaamisen  parin kymmenen sekunnin jälkeen ihan ittekseen jostain kumman syystä, vaikka muistikortilla oli tilaa. Selkee merkki joltain ylemmältä taholta, että mun on aika lopettaa koko homma ennenkun oikeestaan alotankaan!

Joten jatketaan taas kuvilla ja tekstillä. Koska edelleen rakastan myös kuvanmuokkausta! 


Tässä joitain kuvia viime ajoilta. Käytiin muutama viikko sitten lomalla Amsterdamissa, mikä oli super hauskaa! :-) Osa kuvista siis siltä reissulta.

Nyt kuitenkin valmistautuun unille, huomenna on taas työpäivä. Heippa <3

2 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)