19.10.2011

laukkuhaaveita+ilmoitusasiaa

Mun pitäa olla jo nukkumassa, mutta kun ei väsytä, niin tulin sitten postauksen näpyttelemään!

Oon henkeen ja vereen laukkuihminen. Oonkin nyt päättänyt, että tästä lähtien panostan niihin, on ne niin ihania! Kenkiin en mielelläni upota satasta enempää(siis saappaisiin, baltsuista hyvä jos raaskin 20€ maksaa..) mutta laadukkaasta laukusta maksan sen mielelläni! Mun Hamiltonin hankinta on sen kun siirtynyt, ja tässä onkin sen rinnalle jo tullut muutama kilpailija, tässäpä ne pahimmat:)
Jossain kohtaa meinasin jo kiikuttaa Stockan kassalle ton ihanaisen Longchampin Roseaun, mutta lopulta jätin sen kuitenkin tekemättä. Onneksi! Sillä kuitenkin enemmän tällä hetkellä silmää mielyttää nuo Korsit ja Vuittonit:) Oon jo pitkään himoinnut Vuittonin Speedyä, mutta se kun maksaa maltaita niin en kovin tosissaan siitä ole haaveillut. Huomasin kuitenkin nettiä selatessani, että käytettynä sen voisi saada ihan sopu hintaan, joten se on noussut Hamiltonin aika pahaksi kilpailijaksi. Enemmän tykkään tosta Damier kuosista. Korsin Bedford olisi myös ihana, mutta kun sitä ei tunnu saavan mistään Suomeen asti tilattua. Tästä siis taitaa tulla Hamiltonin ja Speedyn kova taistelu. Jaiks.

Ihan ku tässä teksissä ei olis päätä eikä häntää ?

Kumpi on enemmän teidän mieleen Speedy vai Hamilton? :)

Nyt nukkuu !

Ainiin! Oon myymässä mun Guessin laukkua, ja ajattelin kysästä onko täällä halukkaita ostajia ennen kun laitan sen huuto.net:iin :) Vetoketju lähtee "purkautumaan auki", muuten ihan ehjä ja tosi hyvässä kunnossa. Lähtis hintaan 60€ laukku esim tässä :)

7 kommenttia :

  1. ihania laukkuja! ehdottomast parhain on toi Louis vuitton Speedy monogram!! <3

    VastaaPoista
  2. HAMILTON! Upea, klassisen kaunis laukku joka käyttöiässä on verrattavissa vuiskaan. Valitsisin myös hintansa vuoksi tuon Korsin, sehän sopii värinsäkin puolesta ihan kaiken kanssa! :)

    VastaaPoista
  3. Mäkin just ennenkuin ehdin ees lukee tota tekstii valkkasin lemppareiksi noi speedyt ja ton korsin hamiltonin.:P Speedyistä ehkä mun silmää miellyttää enempi toi Damier...Mutta hei kivoja miettimisiä sulle!!:D

    VastaaPoista
  4. janita: monogram on kyllä myös överi ihana!:p

    ida: hamilton on kyllä niin upee:) oon kyllä myös mustan lisäks miettinyt konjakin ruskeaa .. siitä sitten kehitän seuraavan kriisin:D

    anonyymi: sulla on hyvä maku;) ja kiitos vaan!:-D

    VastaaPoista
  5. Ehdottomasti Hamilton!!!! :) Speedyt ei miellytä...

    VastaaPoista
  6. Osta Speedy, ehdottomasti! Et tule pettymään ;) Se on niin paras tilaihme: menee arkena, juhlissa, salilla.. Klassinen ja yksinkertaisesti paras. Sen arvo on myös noussut ja varmasti nousee yhä. Ostin omani 3-4 vuotta sitten ja hinta on noussut siitä. Plus en voisi elää päivääkään ilman "kultaani". Myös se, että vuittonin laukut ovat saaneet alkunsa 1800-luvun lopulla kertoo jotain niistä... Laadukasta ja kestävää.

    BUY IT!

    -Joanna

    VastaaPoista
  7. Longchampin Roseau on mun yks suosikki tällä hetkellä jos laukkua pitäisi hankkia. Mä en varmaan ainakaan vuoteen kykene ostamaan Vuittonia vaikka kuinka haluaisinkin.

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)