14.11.2012

GOT THEM !

Jes ! Muistatteko kun kuolasin Espritin söpöjen talvipopojen perään ? Sitten, kun olin tilaamassa ne olivatkin  loppuunmyyty. Olin ihan murtua, tilasin korvaajatkin, mutta silti sitkeästi kyttäsin Zalandon sivuja. Lopulta tärppäsi ja sain juurikin ne mitkä halusin ♥ Harmaat kolmekasit.


Kengät on just niin ihanat kun toivoinkin! Pehmeät mutta silti tukevat. Todellakin sen neljänkympin arvoiset. Eli jos ootte hakemassa "budjettiuggeja", suosittelen näitä ! Tällä hetkellä Zalandolla ei näyttänyt olevan kun tummansinisiä, mutta eiköhän muitakin värejä ilmesty taas lisää :-) Huomasin ainakin ite, että yhden päivän aikanakin tilanne voi muuttua monta kertaa.

Tässä Zalandon parit muut talvipopot, sekä siniset Espritit. Eikö noi kimaltavatkin oo jotenkin hienot ? :-D

sisältää mainoslinkkejä

10 kommenttia :

  1. Heippa taas! :) Hei osaatko sanoa että onko tampereella vaikeampi menestyä koulussa kun ikaalisissa? siis ammattikorkeissa? että onko minkälainen taso ero? Kun oon ehkä saamassa siirron tampereelle ja haluisin kysästä:) Ja sitten minkälaisia numeroita oot saanu? :) ei oo pakko kertoo jos et halua, mutta että ootko saanu jotain 1 ja 2 vai onko keskiarvo 3 tai 4 ?:) ja mitä kursseja olet valinnut toiseksi vuodeksi eniten ? "markkinointi" taloushallnto " yms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi :-) En yhtää osaa sanoo, kun ikaalisista mulla ei o mitää kokemusta. Sen voin kyllä sanoo, että mun yks kaveri opiskelee liiketaloutta kans vähän pienemmässä kaupungissa, niin sillä ainakin tuntuu olevan paljon iisimpää kun mulla :-D Mun numerot on ollu pääosin 2-4, tänä vuonna oon parantanu jonkun verran. Ja kakkosella ei vielä saa valita muuta kuin viiden opintopisteen edestä. Ajattelin ottaa kevääksi graafista viestintää :-) Luultavasti otan jatkossa kursseja sekä talouden, että markkinoinnin puolelta.

      Poista
    2. kuulostaa hyvältä :) kuinka paljon teillä on työharjottelua? jos oot suorittanut jo, niin missä ja oliko näyttöjä :) ootko ajatellu jatkaa opiskeluita vielä tämän jälkeenkin :D?

      Poista
    3. Oon suorittanu osan mun nykysessa työpaikassa, luontaistuotekaupassa. Ei ollut näyttöjä:) yhteensä työharjoittelua on 5kk. En tiedä jatkanko opiskelua, tuskin ainakaan heti.

      Poista
  2. Ei vitsi, noi on kyllä niin ihanat ! Ehkä mäki vielä tilaan ne jossain vaiheessa talvea :D

    VastaaPoista
  3. Oliko koko yhtään reilumman kokonen kuin yleensä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä vähän pienemmät kuin yleensä 38 kokoiset :-) Eli jos arvot kahden koon välillä, kannattaa ottaa isompi. Mahtuu sit vaikka paksumpi sukkakin väliin :-)

      Poista
  4. Millä sovelluksella/kuvanmuokkauksella saat noita palloja tohon ekaan kuvaan?:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)