20.1.2011

past few days in pictures

Jee moikat taas täältä omalta ihanalta läppäriltä, joka toimii taas kuin unelma:-) Oon taas ollu vaihteeks viiteen koulussa ja se ottaa niin paljon päähän ettei tosikaan. Oon aina joskus melkee puol seiska kotona ja tuntuu ettei ehdi tekeen mitään, päivät vaan liukuu ohi. En oo saanu mitään järkevää aikaseks ny hetkee. Huomen sentää vaan neljään ja ajattelin ryhdistäytyä ja siivota kämpän ja tehä sit parit koulutehtävät alta pois. Pikku hiljaa pitäs myös tosissaa alkaa sitä pääsykoe urakkaa..
Eilen kuitenkin ehdittiin kattelee leffaa piiitkästä aikaa. Haettii toi Sisko tahtoisin jäädä Makuunista - ei ehkä niitä mun lemppareita mut ihan jees! Tein myös kanasalaattia ja oli hyvvöö:-)

Tänään mulla oli päällä mun ehkä lempparein paita! Nellyn alesta pongattu VILA:n paljettipaita on vaa niin siisti:-)

3 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)