14.7.2011

juttuja

Heipat vain. Tänään olin töissä, kuten lähes aina tänä päivänä. Huomenna meen kans, samoin lauantaina. Mutta kyllä viimepäiviin on muitakin juttuja sisältynyt. Oon esimerkiks kattellu asuntoja, koska ollaan vihdoin muuttamassa Tampereen puolelle, heti vaan kun tää vuokrasoppari loppuu. Onhan siihen vielä pari kuukautta, mutta kun en millään jaksais odottaa. Tykkään kyllä tästä meijän kämpästä, mutta sijainti kusee. Ja bussiyhteydet vielä enemmän. Ja kun mulla on työ- ja koulupaikka Tampereella ni mitähä mä oon ajatellu ku oon suostunu jäämää tänne Nokialle, mietin vaan. Ite muuttaisin enemmän, kuin mieluusti vaikka keskustaan, mutta Mikko ei halua, koska sillä on kuitenkin työpaikka täällä Nokialla, joten Länsi-Tamperetta on kyttäiltävä.
Huomenna töiden jälkeen on tiedossa kaverin näkemistä syömisen merkeissä. Haluun hakee ruokaa kiinalaisen kojusta, mitä on aina festareil, nyt Tammerfesteil, koska niissä on niin parhaat kevätrullat:D Lauantaina sit kattoon Reckless lovee, Jeeessss! Mut nyt meen vähän relaa, et jaksan taas huomen töissä, moooi

4 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)