18.7.2011

nättiä

Vuoden asukuva-palkinto napsahtaa varmaa mulle näistä. Viime yönä, kun tulin Tammereilta, sain päähäni että nyt kuvaillaan asukuvat, kun ei hetkee oo kuvailtu. Noh, Mikko on hemmetin hyvä kuvaaja ja mä oon ihan freesh tälläi keskellä yötä viihteeltä tullessa kuten näkyy. Mut oikeesti, tykkäsin tosta asusta tosi paljon, ja kun ei parempia kuvia oo tarjolla niin nää saa nyt kelvata:D
Vika kuva ei todellakaan ole Mikon ottama, eikä samalta illalta, mutta halusin laittaa sen tähän, että saadaan postaukseen ees yks nätti kuva. Eilen oli tosi hauskaa, olin kaverin kans Reckless loven keikalla, joka oli vähän tylsä, koska se oli niin aikasin! Oltii myös teltan reunalla kuuntelemassa Popedaa ja Uniklubia ja sain niitä mun lemppareita, eli festariteltan kevätrullia taas!!♥ Nyt pitää mennä nukkuu vähä univelkoja pois, oon vähän onnellinen, kun huomen on myös vapaa:) moikka kivat!

3 kommenttia :

  1. ihanan pitkät hiukset sulla :)

    http://riinamaaria.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Riina: No jaa, pitkät, mut ei aina niin ihanat!:D

    VastaaPoista
  3. Me encanta tu blog!!! es de verdad precioso....
    te sigo... sigo viendo los post de abajo...
    mil besos...

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)