13.8.2011

arkimeikki

Noniin, ajastin teille tälläsen meikkipostauksen, joka ilmestyy mun lauantaisen työpäivän aikana! Mun meikit on vaihtunu aika paljon verrattuna siihen edelliseen meikkipostaukseen, joten ajattelin, että olis aika päivittää:)
Pohjan sekotan näistä kolmesta: Lumene Double Stay, Evelynin joku halppis meikkivoide(joka on silti ihan loistava!) ja Lumenen heleyttävä voide sävyssä 1
Puuterina mulla toimii Lumenen irtopuuteri, josta en kyllä aijo enää luopuakaan! Ensinnäkin tosi riittosa, ollut mulla jo viimesyksystä ja edelleen varmaan puolet jäljellä:) ja aurinkopuuterina mulla on Wet'n'wildin tollanen hohtava tapaus.
Sitten luomivärit. Suunnilleen koko luomelle sivelen tota Make up storen Vanilla -sävystä luomiväriä ja silman sisänurkkiin ja kulmaluulle sitten tota lumenen valkosta.
Tässä sitten muut silmämeikkituotteet: Rimmelin nestemäinen rajaus, Maybellinen Lash Stiletto ripsari ja Hennesin kulmakynä.
Lopuksi vielä huulille vähän väriä. Satunnaisesti vaihtelen näiden kahden välillä, tänään laitoin tota Maybelline MNY huulivoidetta.
Ja lopputulos näyttää suunnilleen tältä. Mun mielestä just sopivän kevyt ja luonnollinen meikki:) Kamera on nyt kyllä hienosti tarkentanut johkin muualle, mutta kuitenkin !


6 kommenttia :

  1. ois tosi kiva saada tää videon muodossa!:-)

    VastaaPoista
  2. Se olis kyllä niin pitkä video kun aina säädän kaikkee kun meikkaan, että en kyllä taida tehdä:D Mut ajattelin että tekisin eehkä kuitenkin esittelyn tästä meijän uudesta järjestyksestä/sisustuksesta videomuodossa:)

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus!:) Näistä toisten meikkipostauksista saa itselleenkin hyviä vinkkejä. Mulla myös ahkerassa käytössä Lumenen irtopuuteri, on hyväksi todettu meikkivoiteen päälle joten mihinkäs sitä hyvää vaihtamaan :D

    VastaaPoista
  4. Kiva että tykkäsit!:) se on kyllä mahti tuote:p!!

    VastaaPoista
  5. mistä tota evelynin juttua saa ostettua:)?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: mm Vapaa valinnassa ja Tokmannilla oon nähnyt:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)