14.8.2011

heyy

Mukavaa sunnuntaita! Onhan kaikilla ollu mukava viikonloppu:)? Mulla oli ainakin; tehtiin pizzaa, ihana siskoni tuli käymään(joka on jo seiskalla mitä ihmettä?), työt loppu kesän osalta ja eilen vietin laatuaikaa ystävän kanssa. Ja tänään otin vielä itteeni niskasta kiinni, ja liityin jäseneksi Gogo Expressille vuodeks, niin nyt ei auta luistaa liikunnasta!:D Tästä lähtien teen siis keskimäärin kolmet salireenit per viikko ja alotinkin jo tänään:) Tästä se lähtee taas!
Jouduin muuten siirtään taas sitä mun Korsin hankintaa, koska oon köyhä opiskelija jonka rahat on menny ja tulee menee johonki muihin juttuihin:-( Eli sen siis hankinkin vasta loppu syksystä, kun ollaan muutettu ja sillain. Nyt siis vaan säästämään hurjana. Mutta ajattelinkin tilata sille "korvaajan" Ebaysta tänään, sillä tarvinhan mä nyt koululaukun! Kehkeh. Siitä sit lisää myöhemmin;-)

9 kommenttia :

  1. paljon makso gogo jäsenyys?:)

    argg toi blog flow tulee ärsyttävästi tekstien päälle. >:(

    VastaaPoista
  2. Ai tulee, mulle ei näy yhtään niin:o Onko se pitkäänkin tullut? Eli se on 18 euroo per kk:)

    VastaaPoista
  3. ^ja se Express siis on vaan se kuntosali!!:)

    VastaaPoista
  4. Onko teillä suuntana nyt siis Tampereelle päin muuttoa?:)

    VastaaPoista
  5. juu sitten kun nykyinen vuokrakoppari loppuu:)

    VastaaPoista
  6. oi ihana asu!:)kuin pitkä sä oot? näytät hirmu pitkältä noisa kuvissa!:)

    VastaaPoista
  7. oi mistä ihana musta laukkusi on?:-) oon ettiny samantapaista jo pitkään!

    VastaaPoista
  8. se on bulgariasta:s toivottavasti löydät jostai samantyyppisen!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)