3.8.2011

gio

Maanantaina kävin sit hakeen sen uuden puhelimen ja tähän malliin päädyin; Saanko esitellä, Samsung Galaxy Gio!
Tämmöinen näppärä Android-puhelin siis! Mikolla on HTC, ja sen kautta oon Android-käyttikseen jo tutustunut ja tykästynyt, joten se oli varma, että Androidilla varustetun puhelimen valitsen. Jonkin aikaa pähkäilin tän ja yhden ZTE-puhelimen välillä, mutta koska Samsung mulla on ollu seiskaluokasta lähtien niin valitsi tän! Eilinen menikin sitten tähän tutustuessa ja hermotkin meinas mennä(Mikko voi kertoo teille mun maltillisuudesta ja kärsivällisyydestä..) ja melkein tuli jo ikävä vanhaa Samsung-romua. Mut nyt kun alan oleen tähän tottunut, niin oon alkanut kyllä kovasti tästä tykkäänkin !!:) Just näppärän kokonen, hyvä kuva näytössä ja muutenkin. Eikä mikään överikalliskaan ollut, vaan 189.90,- Verkkokaupassa.

Ja mikä tärkeintä, nyt mun ei enää tarvii varastaa Mikon puhelinta Angry Birdsin pelaamista varten..

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)