29.8.2011

lemppari haaste

Vihdoin päästään purkaan tätä lemppari haastetta, sori kun mulla vähän kesti tän kanssa!
lempi paikka, lempi laukku, lempi koru ja lempi ruoka

Lemppari paikka maailmassa mulle on siis kotisohva. Ihanan pehmoinen sellainen, jossa on kiva relata pitkän päivän jälkeen:>. Lemppari laukku oli vähän vaikea valita, se on joko toi musta Bulgariasta hankittu, tai sitten se konjakkinen, joka on esim tossa alla olevassa asussa. Lemppari koru taas oli ihan easy valinta, mun Juicyni. Ja lempi ruoka samoin, sushi<3

lempi vaateyhdistelmä, lempi hajuvesi, lempi herkku ja lempi tv-ohjelma

Lempi vaateyhdistelmä näin alkusyksysin on mulle varmaankin neule, pusero, farkut ja baltsut. Lempi hajuvesi on, forever and always, Armani Code! Lemppariherkkuja mulla on ehkä viistoista, mutta laitoin nyt noi Parrotsit, kun oon niihin nyt aika koukussa. Ja Mikon kanssa koukututtii tossa kesällä myös aika pahasti Vampyyri päiväkirjoihin:D

lempi artisti, lempi koriste-esine, kampaus jossa viihdyn parhaiten ja lemppareiden lemppari

Mulla ei oikeestaan oo mitään kunnon lempi artistia, mutta laitoin nyt Beyoncen, koska siitä oon ainakin tykännyt tosi pitkään. Lempi koriste-esine on varmaankin tollanen söpö taulu. Parhaiten viihdyn kiharretuilla hiuksilla, ainoo vaan etten jaksa sellaista kampausta kauhean usein laittaa:D Ja loppuun lisäsin vielä lemppareiden lempparin, eli Hilman, ihan vaan siks, että muuten tähän olis jääny yks kuva tyhjäksi:D

7 kommenttia :

  1. Voi ei Hilma on niiin söpö!:) Mulla on selkeesti joku mopsikuume, mut ne on vaan niin hellyyttäviä!

    VastaaPoista
  2. Jännää kuinka joku laukku tai koru valikoituu lemppariksi. Tai joissakin vaatteissa tuntee olonsa tosi mukavaksi. Ihan hyvä välillä miettiä sellasia niin huomaa mistä pitää:)

    Mutta anteeksi jo etukäteen, muiden mielestä ärsyttävänä äidinkielipoliisina mun on pakko sanoa, että lempi- alkuiset sanat ovat yhdyssanoja lempipaikka, lempikoru.. ym. Lempparista en ole niin varma mutta kyllä kirjottaisin varmaankin lempparipaita tms. :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Se vaan on!:) mopsit on parhaita;)

    Salli: Mä mietin vaikka kuin pitkään onko ne yhteen vai ei, mutta kun muut oli kirjoittaneet erikseen tohon postaukseen niin mäkin sit laitoin:D Ja niin se vaan menee, että jostain tulee niitä lemppareita:)

    VastaaPoista
  4. sulla on kyl ihan superihana blogi :) tosi kivoja juttuja ja ihanii kuvia !! jatka samaan malliin ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Sushi on kyllä hyvää, sitä vaan tulee syötyä aika harvoin. Viimeksi syömäni sushi ei kylläkään ollut mieleeni.

    VastaaPoista
  6. mistä toi konjakin värinen laukku on?

    VastaaPoista
  7. Derya: Kiitos sulle ihanasta kommentista<3:)

    I'm lacking: Se on musta niin parasta!:) omatekemä ei tosin läheskään niin hyvää kun pitä ravintolassa:D

    Anonyymi: Se on Bulgariasta:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)