28.8.2011

ostoslistaa ens kuulle

Syyskuun lista on vaateostosten osalta aika lyhyt. Sitä suurempi sitten sisustusjuttujen ostalta, mut pysytään nyt vaan näissä vaate/asustejutuissa:p Ostoslistalta löytyy siis paitapuseroo, kultaista kaulakorua, saapikkaita/takkia.
Mä haluisin mun kaappiin paljon tollasia kauniita paitapuseroita, niin ihania! Toi kollaasin yksilö on Vilasta, saa nähdä ostanko sen vai jonkin muun ihanuuden:p

Kultainen kaulakoru on listalla siks, että mulla ei ihan oikeesti oo yhtään kultasia kaulakoruja, kaikki rihkamakorutkin on enemmänkin mustia, kuin kultasia, mitä ne ennen oli. Ja mä saan (melkein) oikeesti päänsärkyä jos sekotan kultasta ja hopeeta asusteissa. Siitä lähtien kun sain mun hopeen Juicyn, oon käyttänyt sitä lähes päivittäin, se on niin ihana. Eli hyvin mahdollista, että hankin sitten saman kultasena:)

Isompana hankintana on sitten saapikkaat tai villakangastakki. Tampereelle avataan tässä syyskuussa Skopunken, ja kun selasin kyseisen putiikin sivustoo rakastuin ensisilmäyksellä noihin saappaisiin! Ne on niin mulle tehty. Eli jos niitä vaan sitten on niin ostan ne kyllä ihan samantein. Hei tietääkö täällä kukaan tarkkaa Skopunktenin avaamispäivämäärää?:) Ja sitten luultavasti jos noita saappaita ei ole niin ostan villakangastakin ekana !

2 kommenttia :

  1. Kivan näköisiä syyshaaveita!:)
    Tuo Vilan paita on kyllä ihana, itsekin siitä aiemmin postailin toiveasussa :D

    VastaaPoista
  2. Mistä tuo villakangastakki on? :)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)